krijg blauw error scherm wegens te weinig schijfruimte?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragos

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Berichten
686
Hallo gister wou ik op me computer maar toen ik op het bureaublad was kreeg ik na een paar seconden een blauw scherm met allerlei tekst er stond dat het door de schuifruimte zou kunnen komen dat denk ik ook want ik heb nog maar 167mb en eerst had ik nog 2 gb opeens vol ?
ik heb de tijd niet om snel iets te verwijderen want als ik op het bureaublad kom en deze computer start dan krijg ik het scherm en start zich opnieuw op iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Defragmenteren wil ik absoluut niet want er staan belangerijke dingen op :(

Hopelijk weet iemand van jullie een oplossing alvast bedankt!:thumb:
 
zover ik het weet raak je van defragmenteren niets kwijt.
probeer eens in veilige modus op te starten.
 
van fragmenteren dan of hoe het heet ?
Als ik f8 druk met opstarten kom ik bij dat scherm om in veiligemodus op te starten maar dan werkt me toetsenbord niet meer en kan ik dus niet met de pijltjes naar boven om op in veilige modus starten te klikken
 
bij het scherm staat aleen tekst en de stop code 0x0000008E ofzo?
maar er staat geen bestandnaam ofzo. en ik heb nu in de 200mb vrijgemaakt maar ik krijg nog dat scherm
 
als je op de fout code googled kom je van zelf op de microsoft help en ondersteunings pagina. hier kun je vinden wat je moet doen
gr frank
 
als je op de fout code googled kom je van zelf op de microsoft help en ondersteunings pagina. hier kun je vinden wat je moet doen
gr frank

heb ik al gedaan.
maar als ik 1 geheugenkaartje va 256 mb eruit haal krijg ik het scherm niet en als ik hem erin doe krijg ik het wel.
 
Begrijp ik het goed, als je 1 geheugenreepje eruit haalt dan krijg je die error niet?
Dan is het simpel, dat ene gegeheugenreepje dat je eruit gehaald had, is kapot.
 
je hebt dan wel gegoogled op de fout code.
maar heb je ook gedaan wat er op de support site van windows word aan gedragen als oplossing?
 
ik had ook 186 threats en 3 trojan horses maar ik heb ze verwijderd en krijg het nog.
En ik kan memtest niet doen met floppy?
 
hele schijf leeggegooid :( windows xp opnieuw geinstaleerd alles doet het nu wel weer aleen en ander probleem me schijf was eerst 19.5 gb nu opeens 76.6 gb en 13gb gebruikt en hij zegt heletijd dat de schijf vol is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan