Beste lezer, heb via BCC 5 weken geleden een Epson all in one printer WF3620 gekocht. Ben al weken bezig om m geinstalleerd te krijgen. BCC verwijst me naar Epson, Epson krijgt 't ook niet voor elkaar en verwijst me naar Microsoft, Microsoft verwijst me naar Epson..... BCC wil de printer niet meer terug nemen.....
Er zit een installatie CD bij, die de meeste keren halverwege vastloopt. Soms lukt 't wel de installatie voor elkaar te krijgen, maar dan kan ie de drivers niet installeren, en/of krijgt geen verbinding met de printer (ziet 'm wel staan).
Via Epson al nieuwe installatie software ontvangen, diverse andere drivers, steeds hetzelfde probleem. Fax is wel geinstalleerd. Printen via Iprint via mijn tablet gaat wel (met een grote omweg). Krijg ook vaak foutmeldingen Runtime Error: windows/system32/spool/Drivers/x64/3/E_Yarnkee.exe Volgens Microsoft is dit dus een Espon probleem, omdat alle foutmeldingen met E_ beginnen (E van Epson). In de map 3 in X64 staan wel tientallen E_ bestanden. Volgens Microsoft horen deze er niet en zijn dit corrupte Epson bestanden. Volgens Epson is het een Mircosoft probleem omdat het een runtime error is.
Heb gegoogled op deze foutmeldingen en al van alles geprobeerd. O.a. deze corrupte bestanden verwijderen, maar komen telkens terug na poging tot installatie.
Ook in de services de printer even uit gezet, om deze corrupte bestanden te vermijden, helpt ook niet.
Zijn er nog mensen die mogelijke oplossingen weten???
Ben ten einde raad. Ben al zo'n 60 uur bezig met de installatie van deze "plug en play" printer....... :evil:
Er zit een installatie CD bij, die de meeste keren halverwege vastloopt. Soms lukt 't wel de installatie voor elkaar te krijgen, maar dan kan ie de drivers niet installeren, en/of krijgt geen verbinding met de printer (ziet 'm wel staan).
Via Epson al nieuwe installatie software ontvangen, diverse andere drivers, steeds hetzelfde probleem. Fax is wel geinstalleerd. Printen via Iprint via mijn tablet gaat wel (met een grote omweg). Krijg ook vaak foutmeldingen Runtime Error: windows/system32/spool/Drivers/x64/3/E_Yarnkee.exe Volgens Microsoft is dit dus een Espon probleem, omdat alle foutmeldingen met E_ beginnen (E van Epson). In de map 3 in X64 staan wel tientallen E_ bestanden. Volgens Microsoft horen deze er niet en zijn dit corrupte Epson bestanden. Volgens Epson is het een Mircosoft probleem omdat het een runtime error is.
Heb gegoogled op deze foutmeldingen en al van alles geprobeerd. O.a. deze corrupte bestanden verwijderen, maar komen telkens terug na poging tot installatie.
Ook in de services de printer even uit gezet, om deze corrupte bestanden te vermijden, helpt ook niet.
Zijn er nog mensen die mogelijke oplossingen weten???
Ben ten einde raad. Ben al zo'n 60 uur bezig met de installatie van deze "plug en play" printer....... :evil: