Krijg foutmelding die ik niet kan fixen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Ik heb mijn C, en nu nog E en F partietie (allebei logical, hoewel ik niet eens weet wat dat inhoud)..nu wil ik E en F samenvoegen...heb checkdisk erover gedraaid en zo, maar als ik ze nu merge dan krijg ik een fout melding:

error #1613 directory flag set for non directory , file 24

en dan sluit hij af en heeft hij niet gemerged...

iemand een idee?

ik probeer mijn E en F partitie te mergen... en dat lukt niet van wegen die foutmelding...

Ik draai XP met SP2, en de data is gewoon persoonlijke data..maar ik heb geen zin om 80 gig op DVD's te zetten en dan die partities eraf te gooien en te vervangen door 1 hele... dus ja

Dan zal je een Partitiemanneger moeten gebruiken.

De fout die wordt aangegeven betekent een verkeerde lengte

Welk programma gebruikte je om de partities samen te voegen?

Dat heb ik gedaan, eerst moet ik dismounten, en dan runt hij hem, maar geloof niet dat hij fouten tegenkomt, want hij sluit hem gewoon netjes af (dat dos schermpje)..hetzelfde bij al die andere partities...

Geplaatst door Allard
Dat heb ik gedaan, eerst moet ik dismounten, en dan runt hij hem, maar geloof niet dat hij fouten tegenkomt,
Dit vat ik even niet?(dismounten?)

Je moet gewoon in Windows even met rechts op een partitie klikken > eigenschappen > extra > Volume op fouten controleren > nu controleren > beide vinkjes aanvinken.

Als je de C-partitie laat controleren, zal Windows aangeven dat dit nu niet gaat en of je dit bij de volgende opstart wil laten doen. Pc opstarten en de schijf zal worden gecontroleerd.

Op die manier haha, ik deed het via het dos schermpje zeg maar..maar goed dit geprobeerd, en alle partities laten nakijken, er zijn wel wat fouten hersteld geloof ik, maar als ik ze nu weer wil mergen, krijg ik weer dezelfde foutmelding... hij start windows op, daarna voor windows nog dat partition magic schermpje, en dan krijg ik die fout..en dan moet ik rebooten en is er niets gefixed...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan