Opgelost krijg foutmeldingen, wie weet raad?

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

Angela69

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2017
Besturingssysteem
Windows
Office versie
365
Ben geen outlook expert, maar ik ben zo langzamerhand wel gaar van dit programma. Onderstaande meldingen krijg ik nu als ik probeer te verzen/ontvangen. Wie weet wat hier niet goed gaat?

Taak Mappen synchroniseren die zijn aangemeld via @.nl... rapporteert fout (0x800CCC0E): Kan geen mappen synchroniseren die zijn aangemeld via .nl. Fout: Kan geen verbinding maken met de server. Neem contact op met uw serverbeheerder of internetprovider (ISP) als u dit bericht blijft ontvangen.

Taak Mappen synchroniseren die zijn aangemeld via.nl... rapporteert fout (0x800CCC0E): Kan geen mappen synchroniseren die zijn aangemeld via.nl. Fout: Kan geen verbinding maken met de server. Neem contact op met uw serverbeheerder of internetprovider (ISP) als u dit bericht blijft ontvangen.

Taak.nl - Ontvangen... rapporteert fout (0x80042108): Er kan in Outlook geen verbinding worden gemaakt met de server voor inkomende e-mail (POP3). Neem contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP) als u dit bericht blijft ontvangen.

Taak Donderdag - Ontvangen... rapporteert fout (0x80042108): Er kan in Outlook geen verbinding worden gemaakt met de server voor inkomende e-mail (POP3). Neem contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP) als u dit bericht blijft ontvangen.

Taak Maandag - Ontvangen... rapporteert fout (0x80042108): Er kan in Outlook geen verbinding worden gemaakt met de server voor inkomende e-mail (POP3). Neem contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP) als u dit bericht blijft ontvangen.

Taak Woensdag - Ontvangen... rapporteert fout (0x80042108): Er kan in Outlook geen verbinding worden gemaakt met de server voor inkomende e-mail (POP3). Neem contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP) als u dit bericht blijft ontvangen.

Taak x - Verzenden... rapporteert fout (0x80042109): Er kan in Outlook geen verbinding worden gemaakt met de server voor uitgaande e-mail (SMTP). Neem contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP) als u dit bericht blijft ontvangen.

Taak Mappen synchroniseren die zijn aangemeld via x... rapporteert fout (0x800CCC0E): Kan geen mappen synchroniseren die zijn aangemeld via x. Fout: Kan geen verbinding maken met de server. Neem contact op met uw serverbeheerder of internetprovider (ISP) als u dit bericht blijft ontvangen.

welke isp heb jij ofwel via wie gebruik jij internet?
Heb je de instellingen van die internet aanbieder goed ingesteld in outlook.
Zo te lezen staat er in de uitgaande instelling iets niet correct ingevuld.
Dus vertel via wie jij wil mailen of ontvangen.

Dus geen verbinding via POP3 inkomend en SMTP uitgaand. Dan waarschijnlijk een probleem bij de provider van je email

Los hiervan: Waarom zou je geen IMAP gebruiken? Als je dit op al je apparaten toepast loopt al je mail synchroon. Verwijder je een mail op computer X, verdwijnt hij op tablet Y.

Los hiervan: Waarom zou je geen IMAP gebruiken? Als je dit op al je apparaten toepast loopt al je mail synchroon. Verwijder je een mail op computer X, verdwijnt hij op tablet Y.
Ik gebruik ook Imap

Dus geen verbinding via POP3 inkomend en SMTP uitgaand. Dan waarschijnlijk een probleem bij de provider van je email
Ik gebruik Imap

welke isp heb jij ofwel via wie gebruik jij internet?
Heb je de instellingen van die internet aanbieder goed ingesteld in outlook.
Zo te lezen staat er in de uitgaande instelling iets niet correct ingevuld.
Dus vertel via wie jij wil mailen of ontvangen.
KPN is waar ik mee werk
inkomend 993
uitgaand 465
beide SSL/TLS

PS: Er is ook een bewerk-knop het forum hoor. Scheelt ons weer een hoop notificaties. Ik zie overigens dat je POP gebruikt.

Ik raad aan om eens deze stappen eens te volgen:
https://www.kpn.com/service/internet/e-mail

Ik gebruik Imap
De meldingen in #1 hebben over POP3.
SMTP server poort van KNP is 587.

Laatst bewerkt:
De meldingen in #1 hebben over POP3.
SMTP server poort van KNP is 587.

Ja dat zie ik, maar toch stel ik Imap in!
poort heb ik op 587 gezet, maar nog steeds foutmelding. Ik denk dat eerst de synchronisatie gerepareerd moet worden?

Verwijder anders even al je e-mail accounts, en voeg ze opnieuw toe.

Opgelost, KPN snapte er ook niets van, alles stond goed.
Het probleem was dat er nog (een oude versie) van Outlook op stond, weggehaald en hij deed het

Hoe kan dat? Outlook is toch onderdeel van Office 365? Werken die dan met oud spul?

Terug
Bovenaan Onderaan