Krijg geen bestanden op Samsung x520

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dominuz

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2005
Beste,

Ik heb net een nieuwe samsung x520 gekocht, alles werkt perfect.Er was geen software bijgeleverd. Nu zette ik net de Infraroodpoort via de gsm aan ("naar pc") en legde hem naast mn infrarood poort op laptop. De laptop vind de gsm,installeert de software zelf, dit ging allemaal perfect. Als ik dan iets probeer te verzenden(jpeg afbeeldingen bv), maakt niet uit welke grootte of bestandstype, geeft hij volgende foutmelding:

De overdracht is mislukt. Er is een fout opgetreden terwijl Draadloze verbinding bezig was op de verbinding met het andere apparaat voor te bereiden. Kan geen verbinding maken omdat de doelcomputer de verbinding actief heeft geweigerd.

Enig idee hoe dit komt?
Alvast bedankt,

Dominuz

"De laptop vind de gsm,installeert de software zelf, dit ging allemaal perfect." Ja aan me hoela! De laptop installeert niet de "software" van jou samsung maar de drivers om het toestel te herkennen. Je zult even naar de site van Samsung moeten gaan en daar de PC suite van dat ding downloaden.......;)

Laatst bewerkt:
Dankje. De link die je doorstuurde is voor de D-520, dus ik heb even gezocht naar de x520, waarop ik een zogenaamde DjVu vond, deze is nu aan het downloaden. es Kijken wat het zegt als hij geinstalleerd is.

edit: alle drivers gedownload, maar de software die ik heb gedownload vind de gsm niet (laptop vind 'm wel), ik krijg er dus nog steeds niet op...

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
zelfde probleem

Ik heb precies hetzelfde probleem met de x520....weet iemand een oplossing misschien?

Ook ik heb precies hetzelfde probleem maar met de x510....
De software die ter beschikking word gesteld op de site van samsung heb ik geprobeerd, maar daar heb ik mijn probleem niet mee kunnen oplossen....

Vraag mij eigelijk af, of het wel mogelijk foto's te verzenden van de pc naar de x510? Is dit daar wel voor voorzien?

Ik heb contact gehad met support van Samsung en daar zeiden ze dat het überhaupt niet zal lukken om enige vorm van synchronisatie tussen x520-PC en PC-x520 te doen. Het enige wat mij lukt is om de V-card uit het adresboek via infrarood te verzenden, de connectie werkt dus wel, maar is niet geschikt voor foto's etc. Ze hebben mij toen geadviseerd een datakabel te kopen maar die vind ik een beetje erg duur. Hopelijk heb ik je hiermee geholpen. Suc6 verder!:thumb:

Ja, hiermee is alles wel duidelijk geworden. Had al zo een vermoeden...

Ik kocht deze in de veronderstelling er foto's via pc op te kunnen zette. Ben nu wel wat telleurgesteld over dit ding, maja niks aan te doen :(

Heel erg bedankt voor de snelle reactie

Bert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan