Krijg geen data in XP

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo,
Ik heb 1 programma dat alleen werkt onder xp.
Nu heb ik via Virtualbox in Windows 7 xp geïnstalleerd en dat is goed gegaan.ik heb dat programma geïnstalleerd in xp op de c-schijf.
Ik krijg het programma opgestart, alleen krijg ik de data ( inhad deze gebackupd van een andere pc) en des wil ik restoren .
Ik krijg deze data niet te zien.
Als ik deze data wil kopiëren en ik sleep ze naar mijn xp scherm, dan zie ik een zwarte cirkel met een streep erdoor.
Hoe krijg ik de data in mijn Virtualbox xp?
Groet,
Martin

In het eigenschappen scherm van je virtualbox xp heb je als onderste optie 'gedeelde mappen'. Om deze map in je VM te kunnen zien moet je wel de 'guest additions' in je VM hebben geïnstalleerd.

Andere manieren zijn de volgende:
a. [Geprefereerd]: Maak een .ISO image-bestand met de bestanden erin. Koppel het .ISO bestand met de CD/DVD speler in je virtuele machine. Dan kun je de data van 'de cd-rom speler' in je VM kopiëren naar diens harde schijf.
Manier om data in een .ISO bestand te zetten: Gebruik ImgBurn, optie "Create image file from file/folders"
b. Deel een map op de W7 computer op, kopieer de bestanden in die gedeelde map. Koppel van in de VM een netwerkschijfletter met die gedeelde map. Kopieer (of gebruik) de bestanden op die netwerkschijfletter.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan