Krijg geen geluid uit de speakers van me beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niicky

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2007
Goedemorgen,

Sinds vrijdag heb ik een Samsung SyncMaster 2493HM in mijn bezit, alles was perfect alleen krijg het geluid niet aan de praat. Op de achterkant zitten 2 aansluitingen Input en Output, logies dat hij in Input moet. Anderkant van de audiokabel in de Pc maar ik hoor helemaal niets. Er zit ook geen schakelaar alleen stroom schakelaar. Instellingen via het scherm kun je alleen het geluid harder of zachter zetten.

De audiokabel die erbij geleverd is heb ik al getest en die is goed. Aan de drivers kan het ook niet liggen. Via Realtek instellen heb ik ook al geprobeerd. MP3 speler er in gestopt en kreeg ook geen geluid.

Het zijn toch gewoon standaard boxen die erin zitten?, alleen inpluggen en klaar is kees. Want in de handleiding staat alleen inpluggen en bij "Probleem oplossen" als het geluid het niet doet "Controleer de kabels".

Weet iemand raad?, ik heb echt alles al geprobeerd. Ik wil volgende week een xbox 360 kopen en die wil ik op dit beeldscherm aansluiten dan moet ik wel geluid hebben natuurlijk.

Alvast bedankt :thumb:

Nick

Ik sluit de xbox dan aan via HDMI, dit is inclusief geluid. Maar daar maak ik me nog niet echt druk om, want het lijkt er echt op of er totaal geen speakers inzitten. Je hoort ook geen zachte ruis als je de volume knop 100 % zet, als je de audio stekkers erin en eruit trekt hoor je ook geen geluid.

Vanavond of morgen, laat ik even een vriend langskomen met de xbox, kijken of het geluid via HDMI het wel doet, maar ik denk het niet.

Vraag opgelost

Het is al gelukt, ze hadden wel in de handleiding mogen zeggen dat als je HDMI gebruikt, de Audio Input onderbroken wordt. Ik heb nu audio via mijn videokaart naar mijn beeldscherm.

Bedankt iedergeval, de speakers zijn goed :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan