krijg geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tinky

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2004
Met burn4free heb ik een behoorlijk grote film gebrand en deze is kleiner gemaakt.
Met MP10 krijg ik dan de volgende melding te zien:

Kan het bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren.

Ik heb ik weet niet hoeveel codecs. Kan dat er wat mee te maken hebben?

Sorry ik weet niet goed hoe ik dit allemaal zo overzichtelijk mogelijk moet plaatsen, vandaar dat ik er maar steeds een nieuw topic van maak, want het zijn iedere keer andere gebeurtenissen.
Ik hoop niet dat het daardoor lastiger wordt om er iets zinnigs over te zeggen, maar ik ben een beetje murwm na al dat gezoek en met een maar matig resultaat. Dus ik hoop dat er iemand is die er wel verstand van heeft want ik snap er echt niets van.:rolleyes:

Als ik op de link klik dan gaat het goed totdat het bestand geopend moet worden en dan heeft het nog een programma nodig. Met zoek op het internet kom ik niet veel verder, want kom dan een site en wordt daar weer doorverwezen en dan ben ik"de weg kwijt":rolleyes:

Ik heb echt geen idee welke codecs.

Ik weet alleen dat het filmpjes van mijn videocamera zijn.
Ik dat bewuste filmpje inmiddels met neodvd gebrand en nu heb ik wel geluid.

Ik heb nu nog 2 filmpjes op de pc staan die ik dan weer wel en dan weer niet kan openen, maar omdat ik zo aan het zoeken en dwld en weer verwijderen van gedwldde bestanden ben geweest weet ik niet meer wat ik precies gedaan heb.

Ik ben er ook wel es
sickwithit
van gr,
Tinky
want bij downloaden van ACE megacodecs werd gevraagd om K-lite en DIVX en ffdshow te verwijderen en dat heb ik toen maar gedaan. (geen idee of ik daar goed aan gedaan heb?):o

Morgen ga ik verder kijken hoe de ander filmpjes het doen die kik gebrand heb.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan