krijg geen update binnen voor android 4.4

Status
Niet open voor verdere reacties.

codinq

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jan 2014
Beste forumleden

Ik ben in bezit van de galaxy note 3 sm9005/ lte en ik heb nog steeds geen update van de android 4.4. Al andere updates heb ik mooi op tijd gekregen.

Mijn taal instellingen zijn geconfigureerd op nederlands/belgie. De update was al vorige week al beschikbaar voor belgie en nederland.

Kan het ook zijn dat samsung dat per fase uitrolt ? Zodat niet iedereen te samen aan het downloaden zijn.

Alvast bedankt.

De update voor dit model laat nog even op zich wachten want:

boodschap Samsung:
We hebben een softwarecompatibiliteitsissue ontdekt dat voor problemen zorgt met de Galaxy Note 3-update naar Android 4.4 (KitKat) en een aantal accessoires van derde partijen. Een software-update zal spoedig beschikbaar worden gemaakt. Wij willen zorgen voor een diverse en betrouwbare mobiele ervaring voor alle klanten en zullen daarbij ondersteuning blijven bieden en met oplossingen komen voor alle problemen die voorkomen bij door Samsung én andere partijen gemaakte accessoires.

Foutje moet dus nog even hersteld worden, nieuwe releasedatum nog niet bekend.

Bedankt erpcity. Had de artikel ook al gelezen.
Heb je dit probleem dan ook gehad ?

Ik was toevallig vanmiddag bij iemand die dezelfde vraag had en heb toen even uitgezocht wat het probleem was. (zelf heb ik een Asus Infinity)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan