krijg geen verbinding met een aantal programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

kraftwerk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jan 2004
Berichten
2
Ik kan met mijn pc alleen een verbinding krijgen met behulp van outlook expres en internetexplorer 6 en Kazaa. Geen enkel ander programma lukt het verder om een verbinding te maken. Een geïntegreerde update van bijv. mijn virusscanner, of gebruik maken van een programma als Soulseek, abc of ander programma lukt absoluut niet. Ik maak gebruik van een adsl verbinding dmv een extern alcatel speed touch modem er staat geen enkele firewall nog aan. Mijn pc is een pentium 4 2,66 Mhz draaiend onder Xp home ed.

Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn? ik ben het spoor helaal bijster.

:confused:

kraftwerk
 
Welkom op Helpmij.nl :)

Heb je ooit eens op spyware en virussen gescant? Als je Spyware en Virusvrij bent, is er al veel gewonnen!
 
Ik maak gebruik van adaware 6.0 prof en kaspersky anti virus en macafee virusscan. Daar dit officiële programma's zijn ga ik ervanuit dat dat niet het probleem is. Of heb je misschien een tip voor een ander spyware programma ?
 
Nee, geen tip meer. Met die "zware jongens" zit dat wel goed denk ik :D
 
Geplaatst door kraftwerk
Ik maak gebruik van adaware 6.0 prof en kaspersky anti virus en macafee virusscan.

Het kan wel zijn dat die 2 virusscanners die je geinstalleerd hebt, zich gaan "bijten" Hierdoor kunnen systeemconflicten ontstaan e.d. Tevens is 1 virusscanner die Up to Date is voldoende om je te beschermen, en een optimaal systeemperformance te verkrijgen. Hiervoor in de plaats een firewall installeren lijkt mij dan een betere strategie.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan