Krijg geen verbinding!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

macfreak

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2007
Berichten
65
Hallo,

Ik surf dus draadloos met vier pc's twee draaien windows en de andere twee zijn macbooks.Ik heb linksys router en mijn provider is telenet.Mijn probleem is dat men netwerknaam in de lijst komt te staan en dat ik maar heel even kan surfen op het net.Daarna verlies ik de connectie en als ik dan de router even uit het stopcontact haal en na enkele seconden weer insteek werkt alles weer perfect.Heb al vanalles geprobeert.heb dus mijn router geupdate,heb kabels nagekeken van de modem naar de router,heb enkele keren al van kanaal verandert.Weet er nog iemand iets wat ik kan proberen want is enorm ambetant om steeds electr.uit stopcontact te moeten halen.

mvg

macfreak
 
Ik had dit probleem ook nog een paar dagen geleden,

Ik kon ongeveer een uurtje internetten vervolgens stopte hij ermee en moest ik net zoals jou de router eventjes resetten.

Mijn probleem was de router, ik heb een nieuwe gekocht en alles werkt nu weer perfect.

Dus ik denk dat de router je probleem is.
Zeker weten doe ik het niet.
 
hallo,

mijn router is slechts enkele maandjes oud :( zou het echt aan de router liggen dan???
 
In dat geval zou het niet zo moeten zijn, mijn router was een jaartje of 3 oud en bovendien nogal goedkoop.

Misschien kun je contact opnemen met de winkel waar je de router hebt gekocht of met het bedrijf die jouw router heeft geproduceert.

De mogelijkheid is klein maar het zou nogsteeds aan de router kunnen liggen, misschien is hij nog wel te ruilen om zo te kijken of het probleem is opgelost?

Anders zou ik het niet weten,

Rick
 
Welk type Linksys is het? Misschien even de laatste firmware installeren?
En kijk bij de Linksys (indien aanwezig) even of de optie Connect on Demand: Max Idle Time uitgevinkt staat, dat wil ook nog wel eens helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan