krijg geen verbinding

• Onderwerp starter Onderwerp starter K71
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

K71

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2010
Hallo,

Wij hebben een Bose Soundlink Draadloze Luidspreker gekocht.
De bedoeling is om muziek dat op de laptop staat af te spelen via deze draadloze luidspreker.
Helaas lukt het me niet...
Met de GSM lukt het wel om muziek af te spelen.

Ik heb de luidspreker geinstalleerd en die staat bij apparaten en printers en via de bluetooth kan ik het apparaat niet vinden(de luidspreker)?
Hoe komt dat ? wat doe ik fout?
Kan iemand mij hierbij helpen AUB?

Groetjes,

Laatst bewerkt:
Als hij bij apparaten staat, kan je 'm dan niet gewoon selecteren als afspeelapparaat? Waarschijnlijk gebruikt dat programma automatisch je BlueTooth poort, en maakt hij zich niet openbaar (zodat anderen je speaker kunnen highjacken)

Hij staat idd bij apparaten maar er staat een geel driehoekje bij met een uitroepteken in.
Met de draad lukt het maar draadloos niet....
Met de GSM is het een fluitje van een een cent maar met de laptop daar zit ik nu al 2 dagen naar te zoeken en vind niks...
Iemand een idee hoe ik dat probleem kan oplossen?

Als ik erop klik "Het stuurprogramma voor Bluetooth -randapparaat is niet geïnstalleerd".

Installeer het nieuwste stuurprogramma voor het apparaat.
Dan klik ik op deze oplossing toepassen en krijg dan Het stuurprogramma is niet geïnstalleerd en staat er bij
Bluetooth-randapparaat:Er is geen stuurprogramma gevonden.

Kan je niet zelf naar drivers zoeken? Anders moet je dan gewoon de cd erin stoppen en die locatie opgeven.

Zelf drivers zoeken dat heeft mijn man al gedaan maar dit lukt dus ook niet.
Anders moet je dan gewoon de cd erin stoppen en die locatie opgeven.

Cd??? welke CD bij de luidspreker zat niks bij enkel de draad om op te laden.

We hebben alles geprobeerd (link hierboven) maar nog steeds werkt het niet....

Even een stomme vraag: heb je wel een bluetooth adapter in je pc zitten en de speaker er vlak naast?

Ja tuurlijk, heb ik een bluetooth adapter in de laptop zitten en de speaker staat ernaast.
Vind het zeer raar dat het niet werkt met de gsm gaat het vanzelf.

Kan je het typenummer van je speaker geven? Dan kan ik misschien vinden hoe je het kan oplossen.

Het probleem is opgelost.
Het lag aan de usb bluetooth die ondersteunde Windows 7 niet.
We hebben een nieuwe gekocht en goed gekeken of er nu Windows 7 opstond en het werkt.
Nogmaals bedankt voor de hulp Andreazzz

er zijn verschillende versies van bluetooth, misschien heb je een andere driver nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan