krijg geen wizard

• Onderwerp starter Onderwerp starter Cuba
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Cuba

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2006
Mijn pc is bij de hersteller geweest, maar ze hebben veel te veel verwijderd. Zo ook mijn besturingsprogramma voor mijn digitaal fototoestel.
Ik probeer dit opnieuw te installeren met de bijgeleverde software op cd-rom. Hij geeft geen wizard of opstartschermpje. Het enige wat hij doet is de handleiding weergeven in pdf. formaat.

Kan ik handmatig installeren? Hoe doe ik dit dan?:o
Heb al geprobeerd om via de website van Nikon de besturingssoftware te downloaden en dat lijkt dan te lukken en hij geeft ook een schermpje 'installatie is voltooid' (geen wizard) maar er is helemaal niks voltooid.

Cuba zei:
Mijn pc is bij de hersteller geweest, maar ze hebben veel te veel verwijderd. Zo ook mijn besturingsprogramma voor mijn digitaal fototoestel.
Ik probeer dit opnieuw te installeren met de bijgeleverde software op cd-rom. Hij geeft geen wizard of opstartschermpje. Het enige wat hij doet is de handleiding weergeven in pdf. formaat.

Kan ik handmatig installeren? Hoe doe ik dit dan?:o
Heb al geprobeerd om via de website van Nikon de besturingssoftware te downloaden en dat lijkt dan te lukken en hij geeft ook een schermpje 'installatie is voltooid' (geen wizard) maar er is helemaal niks voltooid.

Terug naar afzender, zou ik zeggen. PC hersteller ???? . Dat ze het oplossen. Je hebt tenslotte betaald.

Ze zullen geformatteerd hebben en daarmee is ook alles verdwenen wat je er zelf bij gezet hebt zoals je camera of een fotoprogramma b.v.
Hebben ze misschien ServicePack2 er nog niet op gezet?
Controleer dit even. Start/rechtsklik op deze computer/eigenschappen
Zie je onder systeem servicepack2 staan?

Kun je op die cd niet het verkeerde icoontje hebben genomen? Het lijkt me toch wel heel gek dat er een pdf tevoorschijn komt als je op setup klikt.
Kan ik handmatig installeren? Hoe doe ik dit dan?
Ja, door via de verkenner te kijken naar een bestand dat setup.exe heet.

Laatst bewerkt:
Cuba zei:

gewwon goed kijken naar een klein pictogram waar bij setup.exe staat ( via je vverkenner) er zijn er meer maar gewoon kilkken en je ziet het wel.

'Controle is geen wantrouwen'
gewwon goed kijken naar een klein pictogram waar bij setup.exe staat ( via je vverkenner) er zijn er meer maar gewoon kilkken en je ziet het wel.
Dat klopt, je bent nog niet wakker :D :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan