Krijg header joomla template niet veranderd van kleur?

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Goede avond,

Ik heb vandaag aardig zitten kleuren in de joomla template hetgeen ook goed gelukt is behalve de heater. De heater blijft ondanks herhaalde pogingen van mijn kant gewoon zoals die is.

Als ik de template bewerk in mozzila firefox gaat alles goed en kan ik alle kleuren ingeven die ik wil. Maar zodra ik naar de backend van de administrator ga en de heater de gekozen kleurcode wil geven, gebeurd er totaal niets. Ik heb de CSS een aantal malen nagekeken en volgens mij staat alles verder goed.

Als er hier iemand van het forum even met mij mee wil kijken in de CSS om te zien of alles daadwerkelijk goed staat, graag want ik ben perslotte nog maar een beginneling met deze joomla, en misschien staat er wel iets verkeerd hetgeen ik niet zie of begrijp?

Groet, Reindert

Geef anders even en linkje, kunnen we meekijken. En geef ook aan wat er veranderd moet worden.

Joomla wil nogal eens hardnekkig cachen, en dan zie je de pagina nog steeds zoals 'ervoor', zelf al gooi je de CSS helemaal weg.
je moet dan even een kwartiertje wachten voor de nieuwe css wordt ingeladen.

Geef anders even en linkje, kunnen we meekijken. En geef ook aan wat er veranderd moet worden.

Joomla wil nogal eens hardnekkig cachen, en dan zie je de pagina nog steeds zoals 'ervoor', zelf al gooi je de CSS helemaal weg.
je moet dan even een kwartiertje wachten voor de nieuwe css wordt ingeladen.

Ja ok, maar ik ben nu op de andere dag en de Header blijft nog steeds hetzelfde. Het zal wel zo zijn dat de Header van deze template niet is te veranderen.

Dit is de link van de template waar het om gaat, http://www.astemplates.com/itemdetails.php?id=45 en waarvan ik de Header niet kan aanpassen!

Maar ik ben nu net begonnen aan een andere template om deze aan te passen. En iedereen mag van mij meekijken. www.reindertsweb.nl Ik gebruik de templates om te testen en uit te vogelen wat ik er allemaal mee kan doen. Nogmaals, ben ik nog maar net 1 week bezig met CSS en de HTML. Ik ga vanavond in de HTML van de huidige template kijken of ik nu wel de Header aan kan passen? Maar zodra ik alles goed onder de knie heb, kom ik met een definitieve disign die blijft staan.

Groet, Reindert

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan