Krijg het overzetten van outlookinstellingen naar outlook 2000 niet voor elkaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nodakear

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2010
Hallo,

Ik probeer e-mails te redden van een gecrashte laptop HD voor iemand alleen ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb het outlook.pst bestand geprobeerd erin te zetten maar dat slikt ie niet. Ik probeer het dan via de importeerknop bij 2 verschillende outlook versies, maar bij de 1 geeft ie een error dat ie geen outlook gegevens kan importeren wegens 1 of andere vage error en bij de huidige outlook 2000 die ik op mijn computer heb geïnstalleerd zegt ie nu dat ie niks kan importeren omdat ie geen wab-dll bestand kan vinden.( Ja, WAB-DLL, geen punt dll maar met een minnetje). Dus ik kan nu niet de oude outlook gegevens redden die ik moet redden.

Iemand een idee wat ik nog kan doen? Ik kan niet de oude outlook exporteren omdat ik alleen de HD van de laptop heb en ik kan er niet mee opstarten, dan geeft ie een blauw scherm en de repairfunctie zegt dan, er is een verandering van de hardware gedetecteerd en kan dus niet herstel doen. Dus ik kan niets met die HD dan data eraf halen via mijn pc.

Het betreft een outlook versie geen idee dat naar mijn outlook 2000 geïmporteerd moet worden.

Als die outlook versie op de geredde harde schijf jonger is dan jouw outlook 2000 (bijv. outlook 2003, outlook 2007 of outlook 2010), dan kun je het .pst bestand niet importeren in outlook 2000, naar mijn mening.
Heeft o.a. te maken met het niet ondersteunen van Unicode karakters in Outlook 2000.

Tijs.

Als het goed is dan is de outlook versie die op de HD staat ouder dan de outlook 2000 versie of gelijk aan. Maar als die nieuwer is, is er dan een mogelijkheid om het toch in mijn outlook 2000 te krijgen op 1 of andere manier?

Ik ken zelf geen mogelijkheden. Wellicht heeft iemand (gewapend met de extra informatie die nu beschikbaar is gekomen) een idee wat je kunt doen/proberen.

Tijs.

En wat is dat bericht dat ie niks kan importeren omdat ie een WAB-DLL bestand mist? Dat krijg ik zodra ik op de optie importeren druk, ik kan dus al niks importeren omdat ie direct een foutmelding geeft dat ie dat bestand mist. Ik kan nog niet eens kiezen waar ie wat vandaan moet importeren, hij wil niet eens beginnen met importeren dankzij dat missende bestand....

Iemand nog een idee? Tis alweer 14 dagen geleden volgens een automatisch emailberichtje van helpmij forum.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan