Krijg ik met een SSD een score boven de 7?

Status
Niet open voor verdere reacties.

noeljansen

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2014
Berichten
35
Hallo beste forum leden,
haal ik met : Crucial M500 2,5" SSD 120 GB
een 7+ bij windows systeem classeficatie?

Mvg, Noël

Processor i3 2100 krijgt : 7.1
RAM: 2x 8 gb kingston krijgt : 7.2
Grafisch MSI Gefroce GTX 760 : 7.9
Grafische weergave voor spellen : 7.9
Primaire harde schijf 5.9

Bepaalde score uiteraard 5.9!
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ja dat zal wel moeten,maar welke waarde hecht je aan die classificatie want dan wordt je classificatie 7.1 door de processor.
 
Aan de Windows prestatie-index moet je niet veel waarde hechten. De hoogste score voor een conventionele harde schijf is inderdaad 5,9 en SSD's leveren hogere scores.

Maar eigenlijk is het veel belangrijker wat voor een prestatiewinst een SSD oplevert in de gebruikservaring. Alles zal veel sneller met een SSD starten en je systeem voelt dan veel sneller aan. Dat is de echte winst! (dit gaat natuurlijk op wanneer je je Windows-installatie op de SSD zet)
 
Mijn Win7-64 bits met een Crucial kM4-CT256M4SSD geeft een 7.9. En dat voelt heeeeel snel.... mijn systeem is maar 4.3 door de graphics.... doe geen spelletjes dus heb er een relatief simpele kaart inzitten...
De CPU doet 7.5 met een Intel(R) Core(TM) i5-2500 CPU @ 3.30GHz.
Heb je iig een beetje een idee van het effect.
 
Prima, dankjewel voor al jullie reacties! Heb de sdd gekocht, en me pc is inderdaad een super stuk sneller!!!!!

Mvg noël
 
Krijg voor de ssd een 7.4 dus mijn score is nu een 7.1, het gaat me niet om de score, maar ze zeggen dat als alles boven de 7 is dat je pc snel en goed is. Dus vandaag die score. En het is opzich best een hoge score tegenover wat ik eerst had. ( 3.1 ) op grafische..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan