krijg .img bestand niet geopend

Status
Niet open voor verdere reacties.

koffieboontje

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2002
Berichten
81
Hallo,

ik krijg van het spel Dr. Brain: The lost mind of Dr. brain het spel niet geopend. Ik heb het spel via een torrent gedownload. grootte 333 Mb, dit was een .rar bestand, deze heb ik uitgepakt met winrar. Daar zaten 3 bestanden in:

- Dr. Brain.img (701Mb)
- dr.brain.ccd (1Kb)
- dr.brain.sub (28Mb)

Die .img heb ik op een schijf gebrand met Alcohol 120%, dat is gelukt en ik ken nu ook de inhoud zien. Er staan diverse .exe files in. bv gewoon de snelkoppeling naar dr. brain en een instal bestand. Als ik deze wil openen krijg ik de volgende foutmelding:

C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT

Hij zegt dit bij alle bestanden die ik wil openen. Wat kan ik hier aan doen of wat kunnen de redenen zijn? kan het zijn dat deze niet onder XP werkt? Heb ook al via wizzard oudere programmas onder XP laten uitvoeren geprobeerd, maar helaas nog steeds deze melding.

Ik zou diegene heel dankbaar zijn die me hierbij kon helpen.

Alvast bedankt.

groeten,
 
Deze melding krijg ik namelijk:

(Zie plaatje)
 

Bijlagen

  • foutmelding.jpg
    foutmelding.jpg
    82,8 KB · Weergaven: 49
Hallo,

bedankt joh voor de link!!!! melding is inderdaad weg, kan de bestanden nu wel een soort van openen. Alleen ik krijg nu bij de snelkoppeling naar dr. brain weer de volgende melding: (zie plaatje)

Nu heb ik ook al wel via die wizard oudere programmas onder windows xp gekeken, en dan onder windows 95 en 256 kleuren gedaan, maar dan iedereen start t spel wel, of het instal bestand, dan zie ik ineens de beginletters van SIERRA staan maar dan klapt ie er steeds helemaal uit......

Kan ik hier nog wat aan doen?
 

Bijlagen

  • foutmelding 2.jpg
    foutmelding 2.jpg
    38 KB · Weergaven: 31
Is het spel wel geschikt voor windhoos XP?
Zet anders eens je beeldscherm instellingen iets lager onder de eigenschappen van je beeldscherm.
Misschien dat het helpt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan