Krijg in Windows10 Soulseek niet werkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

LWM

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Berichten
970
Sinds ik W10 heb, krijg ik Soulseek niet meer werkend (wel in W8.1). Downloaden gaat prima, maar bij het installeren volgt een error (kan iets niet lezen o.i.d.). Kan dan wel op 'doorgaan' klikken en het installeren gaat dan probleemloos door. Er ontstaat dan ook een tegeltje in het startmenu, maar er op klikken geeft geen reactie.
 
Laatst bewerkt:
Volgens deze gegevens W10 ondersteund Soulseek ook niet :confused:

Soulseek.jpg :( Uiteindelijk weet ik niet of je die wel nog onder compatibiliteit bij W10 kan zetten ??
 
Laatst bewerkt:
Dank voor de reactie. Hier wordt ik niet blij van. En mijn dochter zeker niet, want het is haar laptop met W7 die ik heb geupgrade naar W10. Nu hoop ik dat iTunes het in W10 wel doet, anders wordt ik helemaal gelyncht. Typisch weer zo'n windows verrassing. Blij dat ik zelf op Linux draai.
 
:confused: Och jeej dat klinkt niet zoo leuk .. weetje ik ben ook geen W10 gebruiker en misschien heb ik je ook geen goede tip gegeven :( sorryy ?
die kwam ik gewoon HIER tegen en W10 staat niet bij helaas ..
Wie weet misschien echte andere W10 gebruikers meer weten ze over ..:(


En op andere kant zoals ik zei, als maar Soulseek toch geïnstalleerd is, is het niet mogelijk compatibiliteit ook aanpassen ??
 
Laatst bewerkt:
Is geen Windows verassing, zijn de makers van Soulseek die te traag zijn met het upgraden van hun software.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan