Krijg KB updates niet geïnstalleerd + traag internet

• Onderwerp starter Onderwerp starter osi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

osi

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2006
1. Sinds een paar weken krijg ik in de taakbalk een geel schildje met de mededeling dat ik de gedownloade updates KB 954459 en KB 955069 kan installeren.
Na daarop klikken krijg ik een scherm dat me verzoekt de updates te downloaden..??
Als ik daarop klik worden ze waarschijnlijk gedownload, tenminste zo lijkt 't (?).
Bij het afsluiten van de PC wordt ik uitgenodigd de updates te installeren en dat doe ik dus maar.
Na opnieuw opstarten begint het hele verhaal opnieuw: geel schildje met de mededeling dat ik de gedownloade updates KB 954459 en KB 955069 kan installeren. etc. etc.
Ik kom er niet vanaf.
Heb getracht de updates via de MicroSoft site te downloaden + installeren maar dat is het bekende MakroSof-verhaal: van de wal steeds verder de sloot in en geen enkel resultaat behalve uren tijdverlies.

2. Ongeveer tegelijkertijd is internet ongelofelijk traag geworden en loopt Firefox herhaaldelijk vast. Alleen in de Safe mode kan ik met Firefox nog iets beginnen en soms met IE (!).

SpyBot en AdAware (verse updates) kunnen niets vinden. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast zeer bedankt!

Hieronder m'n log.
Groeten,
Osi

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 17:00:10, on 9-3-2009
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16791)
Boot mode: Normal

Laatst bewerkt door een moderator:
Helpmij kijkt al jaren geen Hijackthis logjes meer na, daarom deze hier verwijderd.

Loop de volgende stappen eens door;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=389661

Bedankt voor je snelle reactie Crash.
In jullie handleidingen is nog steeds sprake van het insturen van hijack-logs. Vandaar.
Overigens, wat hebben Helpmij en Nucia met elkaar te maken?

Ik heb beide scans uitgevoerd maar het heeft helaas niet geholpen. De gevonden items leken me trouwens geen ernstige bedreigingen.
Het KB schildje blijft dus terugkomen en internet blijft zeer traag.
Firefox reageert niet op aangeklikte links en ik heb jouw showthread-link bv. moeten openen via Ffox in Safe Mode. Ook de startpagina start niet vanzelf op.
Ik kijk uit naar je verdere suggesties!
Groet, Osi

Nee, mijn probleem is NIET opgelost: ik heb tot nu toe geen antwoord gekregen op mijn laatste reactie.
Groet, Osi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan