krijg laptop terug maar nog kapotter dan eerst ! wat nu?:S

Status
Niet open voor verdere reacties.

fernandeskid

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2011
Berichten
8
heb al eerder een vraag geplaatst wat ik moest doen met de sony vario vpceb4j1e laptop ik heb hem toen terug gebracht en het was sony's schuld zijden ze,
3 weken moeten wachten en kon eindelijk gisteren de laptop weer ophalen:D
nu kom ik thuis en maak ik hem open (heb bij de media in eindhoven niet gedaan omdat die vrouw zij dat alles in orden was)
ik doe de klep van de laptop open en nu is het HELEN voor front kaptop + de linker muis knop is gewoon kapot:mad: en ook zit er nog een kras op de buitenkant van de buizing

nu is mijn vraag als volg Kan ik mijn geld terug eisen of een nieuwe laptop?
reparatie pik ik niet meer... de laptop is langer weg geweest dan dat ik hem zelf heb gehad!
 
ik doe de klep van de laptop open en nu is het HELEN voor front kaptop + de linker muis knop is gewoon kapot en ook zit er nog een kras op de buitenkant van de buizing

Misschien handig om even wat duidelijker te zijn....
 
het zit zo een maand geleden moest ik terug met de laptop om dat de laptop in de fabriek lakschaden had en het frontje was kapot de media zij dit vald onder de garantie u krijgt een brief waneer u hem kunt op halen.
dus gisteren op gehaald thuis open gemaakt en wat nu, Op de buitenkant van de laptop (achter het scherm) zit een kras en het frontje is nu niet kapot bij het schanier (zo als de 1ste keer) maar nu is het kapot bij de touch pad en ook is de linker muis kapot.
 
Ten eerste: Na een reparatie haal je het ding op en maak je het thuis open? Dat is al niet verstandig; dat doe je meteen in de winkel, er vanuit gaand dat je met "media" de Media Markt bedoeld. Zie je iets wat je niet bevalt? Dan accepteer je hem niet. Kan de MM meteen weer aan het werk.

Ten tweede; voor een reparatie maak je foto's van je machine in alle standen en vanuit elke hoek. Die print en kopieer je en voeg je bij je machine wanneer hij wordt opgestuurd.

Dit is allemaal achteraf ge₤u₤, maar dat terzijde.

Wat nu? Terug naar de winkel, zo vaak als nodig. Jammer voor jou dat je dan je machine kwijt bent maar uit persoonlijke ervaring weet ik dat klagen nou eenmaal loont. Daardoor heb ik van mn 19" beeldscherm een 23" weten te maken.
Verder stel je in een aangetekende brief de winkel aansprakelijk en meld je ook dat je niet bereid bent iets te betalen totdat alles verholpen is. Vraag je vader je hierbij te helpen.
 
Laatst bewerkt:
Ten eerste: Na een reparatie haal je het ding op en maak je het thuis open? Dat is al niet verstandig; dat doe je meteen in de winkel, er vanuit gaand dat je met "media" de Media Markt bedoeld. Zie je iets wat je niet bevalt? Dan accepteer je hem niet. Kan de MM meteen weer aan het werk.

Ten tweede; voor een reparatie maak je foto's van je machine in alle standen en vanuit elke hoek. Die print en kopieer je en voeg je bij je machine wanneer hij wordt opgestuurd.

Dit is allemaal achteraf ge₤u₤, maar dat terzijde.

Wat nu? Terug naar de winkel, zo vaak als nodig. Jammer voor jou dat je dan je machine kwijt bent maar uit persoonlijke ervaring weet ik dat klagen nou eenmaal loont. Daardoor heb ik van mn 19" beeldscherm een 23" weten te maken.
Verder stel je in een aangetekende brief de winkel aansprakelijk en meld je ook dat je niet bereid bent iets te betalen totdat alles verholpen is.

de werknemer van de media zegt maak thuis maar open en vertrouw me maar en als er iets is terug komen!, en ik heb ook foto´s gemaakt toen ik hem uit de verpakking haalde ps ik ben ictr en de laptop is van m´n oma ;)
 
Laatst bewerkt:
Leuk van die aardige medewerker, maar hij is niet in dienst van jou, maar van de MM. NOOIT maar dan ook echt NOOIT doen wat hij zegt. Ze gaan nu van alle kanten lopen roepen dat je het waarschijnlijk zelf hebt veroorzaakt en jij mag het tegendeel bewijzen. Wat als die medewerker hem net in het magazijn heeft laten vallen toen jij hem kwam halen...?

Terug met dat ding, zo vaak als nodig!
 
@snijworst
ja klopt het was gewoon stom dat ik hm niet daar heb open gemaakt -.- weer wat geleerd!
maar ja media is in eindhoven en ik in budel en die kms worden niet vergoed :S
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan