Krijg Livebox niet draadloos geinstalleerd op pc met windows xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ingrid1973

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 nov 2010
Ik krijg de livebox niet via de installatie cd-rom geinstalleerd op de pc met Windows XP. Het gaat hier om de dongle. Nadat de de dongle weer is aangesloten krijg ik een foutmelding: fout 1. Vervolgens herkent de pc de G-schijf niet meer (is schijf waar CD in zit). :confused:

De netwerkverbinding staat wel tussen de netwerkverbindingen, maar er staat: 'draadloos netwerkverbinding 11; niet verbonden, met firewall'.

Kan iemand mij helpen om het internet toch weer aan de praat te krijgen? Oh ja, deze pc was voorheen rechtstreeks aangesloten op de livebox. Hier zit nu een andere pc op aangesloten.

Alvast bedankt.

Op de livebox kun je 2 pc"s aansluiten,het is maar dat je dat weet.
Door middel van een switch kun je nog meer pc"s aansluiten
Zit er een pcmcia kaart in de livebox???
En als je laptop al een eigen draadloze netwerkkaart heeft,heb je de dongle niet nodig.
En de online software moet je ook in de kliko gooien,waardeloos spul.

Laatst bewerkt:
Livebox staat te ver van de betreffende pc af. Maar in principe niet te ver voor draadloos internet. Ik heb immers niet voor niets voor draadloos internet gekozen.
Ja, er zit een pcmcia kaart in de livebox.
Het betreft een pc (geen laptop), dus ik zal de dongle wel moeten gebruiken. En dus ook moeten installeren, helaas.

Weet je een andere optie?

Laatst bewerkt:
:thumb::) Het probleem is inmiddels opgelost. Na een aantal keer systeemherstel, diverse pogingen via installatie-cd ets. is het me uiteindelijk gelukt. :)

Palomino, bedankt voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan