Krijg maar één webpagina in IE!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarionF

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2002
Berichten
285
Waarom kan ik maar één webpagina per keer openen?

Hoi, als ik meerdere webpagina's wil open wil laten staan kan dat ineens niet meer! Als ik bijv. nog eens op de IE koppeling klik, opent hij wel, maar sluit die andere weer. Ook als ik op de pagina rechtsklik en kies voor koppeling openen in nieuw venster, hij opent hem wel, maar sluit direct de ander!! Ik heb netwerkbeheer erbij gehad en die hebben IE er af gehaalden opnieuw geinstalleerd, zelfde probleem nog. Ik heb geen popupkiller aanstaan. Wat the f**k is hier nu aan de hand? Heeft iemand een idee? Thanks voor de reacties!
 
Laatst bewerkt:
Lukt het zo wel? Open Internet Explorer en ga via Extra, Internet-opties naar het tabblad Geavanceerd. Scroll nu de lijst naar beneden tot je komt bij "Vensters opnieuw gebruiken bij het activeren van snelkoppelingen". Verwijder het vinkje, klik op toepassen en OK.
 
Hee, bedankt voor je reactie! Ik ben nu thuis en kan dit dus niet uitproberen, maar ik zal morgen op werk eens kijken of het lukt, ik laat het je dan nog weten! Heb op werk trouwen Firefox geinstalleerd, daar werkt het allemaal prima met meerdere vensters.
 
Oké, we vernemen dan nog wel, maar volgens kenners (ik 'nog' niet) kan je dan beter FF blijven gebruiken, why not als dat goed bevalt! :thumb:
 
Firefox bevalt me uitstekend moet ik zeggen!:thumb:

Maar, ik zag dat ik de Yahoo-werkbalk in IE had staan, was me nog niet eens opgevallen:eek: , die heb ik dus net verwijderd en nu werkt het wel weer! Zal dus aan die balk van Yahoo hebben gelegen. Maar voorlopig houd ik het lekker bij Firefox:D !
 
Ik heb ook IE, en hetzelfde probleem. Na uitschakelen vinkje nog steeds. Hoe is dit op te lossen?
 
hier ook zelfde probleem viel alleen op kwam nadat ms antispyware geinstalleerd was en uitgevoerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan