krijg maar op 1 manier geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

cindel

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2008
hallo

we hebben een nieuwe homecinema set gekocht omdat de vorig kapot was gegaan.
alleen zit ik nu met een probleem we krijgen maar op 1 manier geluid en dat is op de volgende manier. krijg wel op een andere manier geluid maar dan kan ik het geluid niet regelen. en nu heb ik 4 afstandbediengen nodig . en dat is me toch iets teveel van het goede. weten jullie iets waardoor ik alleen de cinema met dvd en upcmediabox nodig heb.

van dvd/video naar upcmediabox doormiddel van scart
van homecinemaset met dvd naar video/dvd door geel /wit/rood
upcmediabox naar tv door scart

heb ook even een foto gemaakt om het misschien iets te verduidelijken.

http://i528.photobucket.com/albums/dd322/cindel_02/IMG_2089-1.jpg

Goedemiddag,

Het is me niet geheel duidelijk, je wilt alle geluidsbronnen via de home cinema set laten gaan denk ik dan zal je even van alles de merk en type te geven of van alles de aanwezige in en out aansluitingen.

wat ik wil is het geluid van de mediabox via de homecinemaset laten lopen dat heb ik beneden ook . alleen boven wil het niety lukken op die manier . ja ik krijg geluid maar kan dan niet het geluid regelen .

samsung tv
upcmediabox
akai dvd met homecinemaset ahc1200

beneden heb ik het gewoon via de scart maar boven lukt dat niet

ik heb foto gemaakt van de achterkanten komt eraan even uploaden

Hoi,

Heb op de handleiding van de home cinema set gekeken en je hebt maar 1 ingang op het apparaat dusvolgens mij
maar dat zal genoeg zijn maar welk type upc mediabox heb je er zijn er meer volgens mij

Laatst bewerkt:
ik heb het voor mekaar op de 1 of andere manier doet hij het nu hoe hij het gister niet deed.

maar toch bedankt voor het meedenken en helpen

probleem opgelost

Hoi,

Fijn voor je zie je hebt ons niet nodig succes verder:thumb::thumb:

nou dat dacht ik dus echt wel vanmorgen .

ik snapte er geen hol meer van waarom hij het op die manier wel dedd en anders niet .

ik vind het nog steeds vaag maar hij doet het nu.

thanks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan