krijg mail terug

Status
Niet open voor verdere reacties.

jac gubbels

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2002
Berichten
238
beste helpmij

stuur regelmatig email naar duitsland met outlook express heeft atijd prima gegaan
maar sinds gisteren krijg ik ze allemaal terug met dit antwoord

did not reach the following recipient(s):

info@BLABLABLABLA.de on Mon, 17 Aug 2009 04:46:41 +0200
Could not deliver the message in the time limit specified. Please
retry or contact your administrator.
<CPSMTPM-EML110.kpnxchange.com #4.4.7>

wat is hier aan de hand kunt u me helpen a.u .b

alvast bedankt



Moderator-[Edit] Email adres onklaar gemaakt. [/Edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het klinkt alsof de emailserver van de provider in duitsland tijdelijk niet werkt.
 
Heb er nooit last van gehad ging altijd prima email verzenden naar duitsland.
heb dit probleem op 2 email adressen in duitsland



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jij hebt er ook geen invloed op, als de provider in duitsland tijdelijk buiten werking is. :)

Als dit langer duurt, kun je een mailtje sturen aan abuse @ [provider-in-duitsland] .de
(fictieve gegevens)
 
krijg email terug

wat bedoel je met abuse @ [provider-in-duitsland.de
moet ik een email sturen naar abuse@email adres.de of heb ik het verkeerd



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Precies, als het over een dag of wat nog niet werkt, mail dan je verhaal aan abuse @ [duitse provider].de

[Duitse provider] is nu een fictief voorbeeld.
Daar vul je dus de naam in van de geadresseerde provider in duitsland.

Als dat dus direct-adsl zou zijn, dan werd het abuse@direct-adsl.de

Let ook even op de tekst in deze kleur onderaan je vorige posts.....
 
Laatst bewerkt:
krijg email terug

als ik email naar abuse@ stuur krijg ik ook alles terug
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ok, eerst even dit:
Klik NIET op quote als je een vraag beantwoord, maar op "Reageer op bericht".

Kun je via webmail mails versturen? Dus op de homepage van je provider inloggen?
Lukt het dan om naar de betreffende persoon te mailen?
 
Heb de mail via webmail verstuurd en heb ze niet meer terug gestuurd gekregen
dus dit wekt .
Maar waarom gaat het nu niet via Outlook Express en in het verleden wel ?

groetjes

Jac Gubbels
 
Ok, dus er is niets mis met jou mails, of met de duitese provider.
Rest het volgende:
Verwijder je mailaccount die niet werkt.
Herstart O.E en maak je account weer aan.
Er zal niets gebeuren met je adresboek en je opgeslagen mails.

Check ook heel goed het adres waarnaar je verstuurd in je adresboekje.
Staan er misschien 2 van dezelfde persoon?
En 1 daarvan per ongeluk met een komma ipv een punt?
Dat kan namelijk ontstaan als de ontvanger zijn account vervangen heeft en in zijn "Antwoord adres" een foutje gemaakt heeft.
Zodra jij zijn mail beantwoord, wordt het "Nieuwe adres" automatisch opgeslagen in ej adresboek door O.E.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan