Krijg Microsoft Silverlight NIET verwijderd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stephen1991

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2010
hallo mensen

er zit een fout ergens in het programma microsoft silverlight die ik op me pc heb staan en daarom wil ik m verwijderen&opnieuw installeren maar het verwijderen lukt niet want ik krijg dan deze melding:

Kan Patch Pakket Niet Openen.
Controleer of het Patch Pakket Bestaat en of u toegang heb tot het pakket,
of neem contact op met de leverancier van de toepassing om te controleren of het pakket een geldig patch pakket is voor windows installer.

& ik heb al rond gezocht voor programma die programma kunnen verwijderen maar bij alles krijg ik weer die zelfde foutmelding

dus iemand advies? :-(

Probeer hem eens eroverheen te installeren.
Daarna weer de-installeren en dan weer installeren.

Dan zou het weer goed moeten komen.

Probeer hem eens eroverheen te installeren.
Daarna weer de-installeren en dan weer installeren.

Dan zou het weer goed moeten komen.

ja dat had ik ookal geprobeerd maar als je denkt datie klaar is met instaleren van silverlight zechtie op laatse moment Sorry installatie kan niet voltooid worden.

dus ik begrijp er werkelijk geen zak van..

Had het zelfde probleem ,ik heb de zoekfuntie gebruikt en dit gevonden.
Ik heb msicuu 2 exe gedownload en toegepast,en mijn silverlight is eraf.
Met dank aan dnties onder wie ik dit heb gevonden,zie bijlage.
Had dat vroeger al reeds erop staan, en kreeg het met geen stokken eraf.ScreenShot002.jpg

Had het zelfde probleem ,ik heb de zoekfuntie gebruikt en dit gevonden.
Ik heb msicuu 2 exe gedownload en toegepast,en mijn silverlight is eraf.
Met dank aan dnties onder wie ik dit heb gevonden,zie bijlage.
Had dat vroeger al reeds erop staan, en kreeg het met geen stokken eraf.Bekijk bijlage 107870

en dat stukje begrijp ik niet hellemaal:

(*) MSI bestanden worden gebruikt bij installatie, deïnstallatie en reparatie van (sommige) software, o.a. de Microsoft software.
(**) Ik heb het installatieprogramma msicuu2.exe hieronder als 4delig .rar archief geupload, dat je (zodra je alle delen bij elkaar hebt gedownload van het forum) de delen weer tot msicuu2.exe moet kunnen uitpakken met (o.a.) WinRar.

Attached Files
msicuu2.part2.rar‎ (97,7 KB, 6 views)
msicuu2.part1.rar‎ (97,7 KB, 3 views)
msicuu2.part3.rar‎ (97,7 KB, 2 views)
msicuu2.part4.rar‎ (13,4 KB, 4 views)

( hij staat inmiddels niet meer op me pc ( silverlight ) maar ik krijg m dr nog steeds niet op telkus het zelfde verhaal ' Kan Silverlight Niet Installeren Installatie mislukt '

mvg

Als Silverlight niet meer op de computer staat, maar je bij herinstallatie toch meldingen krijgt, zoek dan in de C:\Windows map naar bestanden die zijn gewijzigd op het moment dat je Silverlight opnieuw probeerde te installeren.
Als het goed is is dat dan (o.a.) een log-bestand van de installatie, zodat je wat specifieker kunt aangeven wat er niet werkte tijdens de installatie.

Noem ook welk besturingssysteem er staat op je pc en hoe je aan de installatie-software van Silverlight gekomen bent (oftewel: Geef ons de link naar de installatie-software).

Met die foutmelding die je aangaf kan ik niet veel, dus ik zoek een log-bestand die (hopelijk) wat meer duidelijk maakt.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan