Krijg mijn foto's niet verstuurd via hotmail!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

bleekstra

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2008
Berichten
4
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik heb een probleem met het versturen van foto's via hotmail.
Ik maak een nieuw bericht en klik dan op toevoegen, foto's. Dan krijg ik boven in beeld een balk met internet explorer heeft deze website geblokkeerd voor het onveilig uitvoeren van een ActiveX-besturingselement, hierdoor word de pagina mogelijk niet juist weergegeven.Nou dan klik er met mjin rechtermuis knop op om hem te installeeren, maar dat staat er helemaal niet bij. Er staat alleen wat is het risico? en meer informatie?.
Dus als ik een foto selecteer en hem wil uploaden doet hij niks!!!! Het staat er trouwens (uploaden enzo) in het engels (ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft?)
Ik heb norton beveiliging, waarschijnlijk heeft dit er ook mee te maken???????
Maar hij blokkeerd dus elke keer en ik hoop dat iemand mji kan helpen????????????

Alvast Bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Ik had exact hetzelfde probleem gisteren. Ik kwam erachter dat ik Trojan had en heb er Windows Defender en Spywarefighter overheengegooid. Nu kan ik weer gewoon foto's uploaden.
 
Laatst bewerkt:
Oke, maar hoe doe ik dat? Moet ik die programma's downloaden?

Bedankt
 
Ik heb de programma's gedownload en computer opnieuw opgestrart, maar het probleem blijft hetzelfde, kan ze nog steeds niet versturen en precies dezelfde balk komt weer boven in. Dus heeft helaas niet geholpen, maar evengoed bedankt.
 
Ik zou het ook niet weten. Ik werk nu vanaf een ander computer en een ander IP-adres en ook hier heb ik weer het probleem met het uploaden van foto's via hotmail. Thuis is dat probleem opgelost. Ik kan ook niets vinden hierover in zoekprogramma's. Iemand een idee?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net te horen gekregen dat het waarschijnlijk aan mijn virus beveiliging ligt. Ik heb nl. Norton. Heeft iemand een idee hoe het opgelost kan worden? of moet ik gewoon een andere beveiliging nemen?

Bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan