Hoi,
Heb eindelijk met veel pijn en moeite, en hulp van jullie, mijn notebook geformatteerd.
Nu wil ik mijn notebook weer instellen op de router voor draadloos internet en het lukt me gewoon niet.
Ik heb dit al eens eerder gedaan met mijn andere notebook, die draait op Vista, wat gewoon lukte.
In configuratie zijn de instellingen voor Vista:
beveiligingstype WPA2-Personel en de versleutelingtype AES
De 1e kom ik niet eens tegen in XP, alleen de letters WPA.
Deze notebook draait op XP en lijkt zo anders dan Vista. Ik weet gewoon niet wat ik allemaal moet aanvinken e.d.
Kan iemand mij, stap voor stap ivm geheugenprobleem door MS, uitleggen wat ik moet doen, ik zie waarschijnlijk gewoon wat over het hoofd.
Bij voorbaat dank Yvonne
Gegevens router: Linksys 2,4GHz 802.11g Wireless-G, modelnr. WRT54G
Gegevens notebook: HP 510 Notebook Windows XP
Heb eindelijk met veel pijn en moeite, en hulp van jullie, mijn notebook geformatteerd.
Nu wil ik mijn notebook weer instellen op de router voor draadloos internet en het lukt me gewoon niet.
Ik heb dit al eens eerder gedaan met mijn andere notebook, die draait op Vista, wat gewoon lukte.
In configuratie zijn de instellingen voor Vista:
beveiligingstype WPA2-Personel en de versleutelingtype AES
De 1e kom ik niet eens tegen in XP, alleen de letters WPA.
Deze notebook draait op XP en lijkt zo anders dan Vista. Ik weet gewoon niet wat ik allemaal moet aanvinken e.d.
Kan iemand mij, stap voor stap ivm geheugenprobleem door MS, uitleggen wat ik moet doen, ik zie waarschijnlijk gewoon wat over het hoofd.
Bij voorbaat dank Yvonne
Gegevens router: Linksys 2,4GHz 802.11g Wireless-G, modelnr. WRT54G
Gegevens notebook: HP 510 Notebook Windows XP