Krijg mijn Loitech

Status
Niet open voor verdere reacties.

moskovitz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jul 2003
Ik het sinds twee dagen een Logitech QuickCam, messenger Plus aangeschaft. Wil natuurlijk via msn de cam gebruiken. Alles is geinstalleerd met de installatie cd van Logitech. Als ik nu via MSN de cam wil aanzetten krijg ik geen beeld van de ander en de ander ziet mij niet. Wel krijgt de andere zijde een inbraakpoging melding binnen. Wie kan mij helpen dit op te lossen. Wil zo graag de andere zijde eens zien.

Misschien is er nog iemand die mij kan helpen, mijn probleem is er nogsteeds.

Laatst bewerkt:
Denk dat dat niet met de cam te maken heeft, aangezien die niet op een specifieke poort werkt, maar alleen lokaal op je pc.

De nieuwe msn gebruikt een bepaalde poort voor video-verkeer, waar de firewall va de tegenpartij tegen in opstand komt.
De tegenpartij (en jijzelf waarschijnlijk ook) moeten eens kijken naar de poort instelling van msn, en die aanpassen in de firewall.

Reaktie per email door moskovitz

Maar naar welke poort moet ik dan kijken??
Kan het ook te maken hebben met het feit dat ik in een netwerk zit en dat de router misschien via een poort ingesteld moet worden. Ik denk dit omdat ik ook geen P2P programma's kan draaien. Kaaza lite b.v. doet het bij mij ook niet.

gr. Moskovitz

Poort 1080.
Ik denk zeker dat het een router instelling is.
Maar de inbraak poging bij de andere kant, is een firewall probleem aldaar.
Dat ligt niet bij jou.

Die heb je te zwaar beveiligd.

Welke router heb je?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan