Wim Kuiper
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 sep 2007
Het opstarten van mijn PC gaat moeilijk, als ik op de schakelaar druk aan de voorkant van de PC dan wil hij vaak niet aan.
Ik ben er nu achter dat als ik de spanning van de PC afhaal zodat het ledje op het moederbord uitgaat en ik schakel dan de PC aan de achterkant bij de voeding aan en druk op de schakelaar aan de voorkant dan gaat de PC aan.
Maar schakel ik te vlug uit/aan op de achterkant en druk ik de voorschakelaar in dan wil hij niet opstarten.
Ik heb de schakelaar al vernieuwd maar daar ligt het volgens mij niet aan.
Tevens een andere voedingskabel ook dat mag niet helpen.
Als je de pc gewoon uitschakeld zoals het hoort ( ik heb het XP besturings systeem) dan gaat hij uit en ik krijg hem aan de voorschakelaar niet meer aan.
Wat kan daar de oorzaak van zijn?
Wie kan mij hierbij helpen?
Met vriendelijke groet, Wim
Ik ben er nu achter dat als ik de spanning van de PC afhaal zodat het ledje op het moederbord uitgaat en ik schakel dan de PC aan de achterkant bij de voeding aan en druk op de schakelaar aan de voorkant dan gaat de PC aan.
Maar schakel ik te vlug uit/aan op de achterkant en druk ik de voorschakelaar in dan wil hij niet opstarten.
Ik heb de schakelaar al vernieuwd maar daar ligt het volgens mij niet aan.
Tevens een andere voedingskabel ook dat mag niet helpen.
Als je de pc gewoon uitschakeld zoals het hoort ( ik heb het XP besturings systeem) dan gaat hij uit en ik krijg hem aan de voorschakelaar niet meer aan.
Wat kan daar de oorzaak van zijn?
Wie kan mij hierbij helpen?
Met vriendelijke groet, Wim