krijg mijn pc niet aan (alleen in beveiligde modus)

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartspagina

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2008
als ik mijn pc opstart zijn er meteen allemaal blauwe strepen in het beeld te zien.
eerst klein, dan worden ze opeens veel breeder. het opstarten duurt erg lang tot het laden. als het laden klaar is krijg ik een blue screen te zien. die werkt die uit. dan krijg ik de optie's voor beveiligde modus te zien. als ik op normaal opstarten klik begint die normaal maar dan valt die opeens in slaapstand. ik kan alleen nog op mijn pc komen via beveiligde modus. als die dan eindelijk klaar is krijg ik allemaal meldingen dat virusscanners niet meer actief zijn. maar kan ze niet activeren. als ik geinfecterde programma's wil verwijderen (die ik toch niet gebruik) kan dat niet helemaal. er word maar een gedeelte verwijderd. en hetgene met de virus blijft erop staan.
heeft iemand tips ??

Met Vriendelijke groeten en bij voorbaat dank,
Bart & Mark.

bedankt heb je ook een gratis alternatief ? :P
heb niet erg zin om te betalen XD

heb ook al gescant met malware bytes. die haalde een paar keer adware eruit en 2 keer mal ware packer ;)
heb geen idee wat dat allemaal is :O
maar er is niks verrandert :(

Laatst bewerkt:
Gratis alternatief? Hij is gratis hoor, zal ik wel een verkeerde link gegeven... hebbenhier dan waarschijnlijk de goede. Je moet ze ook verwijderen , hé? Anders schiet je niks op. Wat voor code staat er bij die bluescreen?

ik zal straks de computer even opnieuw opstarten. dan schrijf ik het nummer op zodat ik het hier neer kan zetten ;)

ik heb de codes niet zo snel kunnen overschrijven, maar ik heb er wel een foto van en ik heb een foto van de strepen in het beeld. hier zijn ze:
2qvqxkw.jpg

2cmwuc3.jpg

Zowel de strepen als de melding in witte letters op je 2de bijlage lijken te duiden op problemen met je videokaart danwel de videokaartdrivers.

Persoonlijk zou ik verwachten dat het videogeheugen van je videokaart (gedeeltelijk) kapot is, maar je kunt natuurlijk een update van de videokaart-drivers eerst proberen.

Ook warmteontwikkeling zou een oorzaak kunnen zijn. Kijk na of alle ventilatoren nog wel lopen (incl. die van je videokaart) en kijk ook of de binnenkant van je pc wel stofvrij is.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan