Krijg Ms office pro 2003 niet geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

kellox

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2004
Tijdens het installeren krijg ik de volgende foutmelding:

Fout 1921: kan service MDM (MDM) niet stoppen. Controleer of u voldoende rechten hebt om systeemservices te stoppen.

Ik begrijp er niets van, en weet niet hoe ik dit kan controleren en verhelpen.....

:confused:

Hoop jullie wel.
Vast bedankt voor de moeite...

Kellox,

Ik ga er vanuit dat je xp gebruikt.
Log als administrator in en installeer dan office 2003.

Dus niet inloggen als kellox met beheerderrechten.

Hoe log ik in als administrator

Hoi, bedankt voor de snelle reactie.

Misschien een hele stomme vraag...maar hoe kan ik onloggen als administrator? Via de veilige modus of zo?
Ik gebruik inderdaad XP.

Nee niet via de veilige modes.
Moet je op een naam klikken als je wilt inloggen, zo'n blauw scherm met een foto.
Ja
druk dan de ctrl alt del toets twee keer in en geef dan als naam administrator op en klik op oke.
Ik ga er vanuit dat je tijdens de installatie van xp bij de naam administrator geen wachtwoord hebt opgegeven.

Nu ben je ingelogd als administrator en zou je office 2003 kunnen installeren.

Kan administrator nog niet echt vinden

Het lukt niet. Hij reageert niet op 2x ctr alt del.

bij gebruikersaccounts staat bij mijn naam: beheerder van deze computer. Is dat niet hetzelfde als administrator?

Snap er tot nu toe niet veel van.

Helaas is dat niet hezelfde,
Hoe log je nu eigenlijk in of gaat de computer zo verder.
Klik anders eens op afmelden.

en nou?

Ik log altijd (na opstarten pc) in onder mijn 'kellox' account zonder wachtwoord. Als ik op afmelden druk kan ik alleen kiezen tussen mijn account en die van mijn vriend. Beiden zijn we beheerder vd pc. Ik snap echt niet hoe ik als administrator in kan loggen....???

Hoop dat t me toch nog gaat lukken maar met jullie hulp heb ik er al t vertrouwen in.

Even voor de duidelijkheid: gebruik windows XP Home editie

Is er nog een manier om in te loggen als administator?
Of heb ik misschien iets fout gedaan...
En via veilige modus kan niet zeker, want daar staat altijd wel administrator.....

:(

administrator

Ik zag net ergens dat je met windows xp home edition alleen in kan loggen als administrator in de veilige modus.....

Moet ik t daar dan maar installeren? (office 2003)
of lukt t dan niet

Oke, volgende poging.

ga via start- configuratiescherm - gebruikers naar de zin de manier waarop gebruikers ...... en klik deze aan.
dan vinkje weghalen voor: het welkomstvenster gebruiken......

Op nieuw opstarten en dan kun je de naam administrator invullen.

Nog nooit geprobeerd om in de veilige modus wat te installeren.
Gewoon proberen, lukt het niet dan jammer.

pfffff

het was inmiddels al gelukt om dmv alt ctrl del in dat schermpje te komen. Maar.....toen ik administrator invulde en in wilde loggen kreeg ik de melding dat dit niet kon vanwege een accountbeperking?? GRRR

Hoe kan dat nou weer,,,,,

ik probeer t eerst wel even in de veilige modus,

Weet jij misschien hoe dat kan? Die melding?

veilige modus kan niet

kan via de veilige modus wél inloggen als administrator. Maar niks installeren...

Nu ben ik dus nog niet veel verder. Ik moet dus toch op n normale manier proberen in te loggen als adm. maar dan zit ik met die accountsbeperkingen? Hoe die er komen snap ik natuurlijk niet.

Dus hoe kom ik nou weer van die accountsbeperkingen af..........

bedankt voor je hulp tot zover!!!:thumb:

Installeren office 2003 toch nog gelukt!

Ik heb office pro 2003 proberen te installeren met standaard installatie ipv de aanbevolen installatie. Het hielp!!! Ik kreeg die foutmelding niet meer.

Bedankt voor de hulp nog!

Groetjes, kelly

En nu nog even outlook goed instellen en dan kun je weer verder.

Ik ben blij dat het opgelost is, ik was net op de site van microsoft aan het zoeken naar fout 1921 maar dan kom je bij viso 2002 uit.

Ik gebruik zelf ook office 2003 en het is een heel ander pakket dan de oudere versies.
Zelfs helemaal anders dan de xp versie.

Maar suc6 ermee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan