krijg MSN tekstbericht maar als ik reageer dan krijg ik kan niet bentwoord worden???

Status
Niet open voor verdere reacties.

haribald

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2008
big problem??

ik heb iemand op mijn msn, als die als ik online ga wat typt kan ik het gewoon lezen in msnvenster,
maar zodra ik zelf iets terugtyp en op enter druk dan krijg ik te lezen dat "het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden"

hoezo geadresserden ik reply alleen maar naar die persoon??
en waarom kan ik geen contact maken terwijl ik wel de tekst van de andere kant kan zien.....

dit gebeurt alleen maar bij die persoon???? (dat msnadres dus)
en bij niemand anders...

mij is bekend dat dat persoon wel verschillende manieren van emailen en msn gebruikt zoals laptop, vaste verbinding wifi en zelfs alternatieven programmas waarmee je ook op msn kunt komen...
kan zo snel ff niet op namen komen...
maar van die kant zouden geen problemen zijn en de oorzaak wordt bij mij neergelgd van die kant terwijl het er volgens mij op lijkt dat ik juist door de andere kant afgeblokt word???
en dus nooit iets van mijn kant kan doen om dit probleem op te lossen wie heeft er ervaring mee en weet de oplossing????:rolleyes:

Welk besturingssysteem heb je, en welke Messenger-versie?

Groetjes, WDHBGS

Welk besturingssysteem heb je, en welke Messenger-versie?

Windows 7 Professional servicepack 1 volledig geupdated

en Windows Live Messenger 2011 (Build 15.4.3538.513)....

volledig up to date dus.... maar msn inhoud versturen gewone tekst in dit geval en die met zo een melding terugkrijgen lijkt me eerder aan de MSN server of aan de tegnpartij (contactpersoon) liggen al beweert die dat dat niet zo is omdat ik van die kant wel de tekst ontvang???
:confused:

Laatst bewerkt:
het lijkt opgelost te zijn
maar hoe dat gebeurde weet ik niet, nu werkt het weer gewoon
of het nu aan de pc van de ander, mijn pc, of aan msn lag zal wel een raadsel blijven ook of het voorgoed weg is?

maar hopelijk heb ik geen last meer van :d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan