Krijg NERO niet geinstalleerd

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo ik heb problemen met het installeren van NERO, ik krijg steeds het schempje (zie bijlage) wat moet ik doen? Ik heb al meerder keren geinstalleerd opnieuw???

Martin

Bijlagen

• ScreenShot025.jpg
    ScreenShot025.jpg
    85,1 KB · Weergaven: 96
Schakel al je programma's eens uit die op de achtergrond draaien virusscanner voipbuster ik noem maar even op.

installeer niet versie 7, maar pak de oudste 6 versie.., dit scheelt je een hoop ergernis en werkgeheugen....
Je heb een PM...

groet

Rob

bwa versie 7 valt wel mee hoor, ik gebuik hem nu al een tijdje, meestal hebben we ook de keuze niet he als je een licentie van de 7 hebt kan je niet zomaar even de 6 gaan gebruiken he

ik heb niet zoveel geheugen, dus ik moet een beetje sprokkelen en ik vind dat er hoop niet handige programma's in zitten

ach, ieder zijn voorkeur, maar ik vind nieuwer niet altijd beter...

Groet

Rob

We zijn er nog niet uit welke versie van nero je wil installen, al je versie 7 instaleerd, daar zit ook versie 6 in.

Al die uitroeptekens in de sytray voorspellen ook niet veel goeds ;).
Ik heb Nero 6 altijd met veel plezier gebruikt en Nero 7 nog niet.

Even kijken of er nu restjes Nero op het systeem zitten. Zoja: deïnstalleren en met een regcleaner even schoonmaken.

Dan opnieuw opstarten en alle achtergrondprogramma's (ook je virusscanner) even afsluiten.

Dan proberen nogmaals te installeren.

That's what seems good to me :).

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan