krijg niet de startpagina die ik wil

Status
Niet open voor verdere reacties.

J.Elissen

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2004
Hallo,
Sinds enige tijd ben ik bezig met het maken van een site met macromedia.
Bij de 1e stappen ben ik geholpen door iemand, waarvan ik ook een stukje van de ruimte mocht gebruiken.
Alles werkte aanvankelijk goed. Na problemen met het uploaden, heb ik zelf 100 Mb ruimte genomen.
Alles werkt weer prima.
Het lukt mij echter niet om de startpagina, die het aanvankelijk wel deed , nu weer op te laten starten.
In mijn map op de p.c. doet hij het wel, maar ik krijg hem niet gelinkt. Alleen de buttons van de startpagina in het linkerframe zie je. Je kunt dan wel verder naar de overige pagina's. In het rechterframe hoort echter ook nog iets te staan.
Ik gebruik macromedia en WS_FTP LE om te uploaden.
Mijn site kun je vinden op www.osheem.nl
Alvast bedankt voor de moeite,

John.

Proficiat, uwe website staat dan toch terug op het net en ook de foto's werken weer.
Antwoord op je vraag: ik denk dat ge de pagina die in het startframe behoort te staan dat ge die niet mee hebt geupload of wel heb je die pagina niet goed gelinkt.
Kijk dat eens na.

linken

Hallo,

Inderdaad hij is er weer.
Geupload is hij wel. Ik denk dat hij dan niet goed gelinkt is. Kunt u mij vertellen, hoe ik hem dan zou moeten linken?

groet,
John.

Dat moet ge gewoon doen zoals die andere pagina's.
Ge maakt die startpagina en sla ze op als index.htm.

saven

Oké
Maar dat lukt nou net niet.
Die pagina heet nu: index2.html.
Ik wil hem wel opslaan als index.html, maar ik kan in macromedia dan kiezen uit de volgende mogelijkheden:
Save frame as
Save all
Save to remote server
Save frame as template

Welke mogelijkheid moet ik dan kiezen?

groet,
John.

?

Dat heb ik gedaan hoor, maar hij kiest toch steeds de ander.
Als ik de pagina die altijd gekozen wordt, verwijder uit de map, krijg ik de forbidden pagina in beeld.

je eerste pagina moet altijd index.html heten.
Maak deze aan en upload deze.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan