krijg niet wat ik zoek

Status
Niet open voor verdere reacties.

mirjam1988

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 nov 2007
Berichten
4
hallo,

ik heb een vraagje, elke x als ik iets heb opgezocht en het is een winrar bestand(of je kunt het openene met winrar) dan krijg ik niet wat ik gezocht heb maar dan krijg ik een setup van "play free mp3" hoe kan ik dan wel het bestand krijgen wat ik wil?

groetjes mirjam
 
Dat is gewoon reclame,zo download je hun rotzooi en je denkt eerst dat het iets anders is

Groetjes:(
 
ja maar nu kan ik helemaal niks downloaden want bij alles wt ik download krijg ik dat er voor en nu heb ik dat programma maar eens geinstaleerd ik dacht misschien doet ie ht dan wel maar dan nog niet ik snap het niet echt...ik kan nu helemaal niks meer downloaden

groetjes mirjam
 
Je moet zorgen dat je van die play free mp3 vanaf geraakt door volledig deze files te deleten,want zulke programaatjes nestelen zich in heel je systeem en kunnen overal zitten.Dus eerst ga naar start,dan op zoeken drukken dan bij voorkeur op het hondje drukken(search),heeft de naam in (play free mp3) en laat die volledig lopen.
Op het einde zie je dan waar de files zich bevinden,dan weet je ook waar je ze moet zoeken om te deleten.
Eens dat allemaal weg is probeer dan eens iets te downloaden,trouwens met welk program download je?
T'is te proberen waart.

Groetjes,
:thumb:
 
oke dankje wel ik zal het even proberen ik download met KCeasy..ik laat het wel even weten of het gelukt is:) dankje wel:)

groetjes mirjam
 
het probleem is niet op gelost...heb het nog steeds...

groetjes mirjam
 
Welk p2p programma gebruik je?

Gouden regel in p2p land: download nooit rar, exe, bat e.d. bestanden... daarvan is 99% spyware, malware, virussen..... je kunt die ellende meestal herkennen aan het formaat van het bestand [199k of zo terwijl een mp3 al gauw 3.000k of meer is]. Let dus vooral op de grootte van het bestand!

Waarschijnlijk heb je nu wat ongewenste sh*t opgelopen.... doe een spyware scan, bijv. met superantispyware [gratis] en laat dit programma alle rommel verwijderen....

Hier te downloaden: http://www.superantispyware.com/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan