krijg pc niet meer aan na nieuwe cpu cooler

Status
Niet open voor verdere reacties.

killstrike60

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2007
hallo...ik was laatst far cry 2 aant doen en toen viel me pc in 1 keer uit...nouja..ik balen want had al tijdje niet gesaved..maar hij starte niet meer vanzelf op...dus ik op de aan knop druke maar gebeurde niks...volgende ochtend nog keer geprobeer(zondag) weer niks...nouja..t was zondag dus kon niet naar een pc zaak...maandag ochtend...nog maar keer op de on knop gedrukt...hij ging aan...ik blij..en net toen die een min aan stond viel die weer uit..kreeg weer niet aan..dus in de middag naar loonsta(computer zaak) gebracht en die zei dat me cpu cooler kapot was...nou oke vervang hem maar zei ik...gistere opgehaald..en aangesloten...ik druk op on knop..gebeurt niks...knop achter op pc keer omgezet...gebeurt niks...ik heb een rood led lampje aan de voorkant van me kast..die flits wel even aan als ik die knop achterop omzet..maar mee niet...hoe kan ik dit oplossen?? iemand een idee? terug brenge naar winkel??

alvast bedankt

Goedemiddag,

Zou eerst eens controleren of alle kabels na het transport nog goed zitten even aandrukken pc open maken met stekker uit stopcontact.En mocht dat niet helpen terug naar de winkel neem aan dat ze hem getest hebben.

Goedemiddag,

Zou eerst eens controleren of alle kabels na het transport nog goed zitten even aandrukken pc open maken met stekker uit stopcontact.En mocht dat niet helpen terug naar de winkel neem aan dat ze hem getest hebben.

ja dat dacht ik ook...maar ik weet het niet..vorige keer dat ik daar was had hij hem zo aan...maar toen viel die thuis weer naar 1 min uit

Hoi,

Maak de pc eens open trek de stekker uit het stopcontact en duw voorzichtig op alle stekers binnen de pc of die goed erin zitten.

Hoi,

Maak de pc eens open trek de stekker uit het stopcontact en duw voorzichtig op alle stekers binnen de pc of die goed erin zitten.

oke net gedaan..allees zat vast..en zet de stroom erop en zet dat stekkertje achter op de voeding om en dan maakt de cooler ongeveer 1 omwenteling en dan stopt die..en krijg hem nog steeds niet aan...

Hoi,

Dat wordt dus morgen terug naar de winkel, ik neem aan dat je geen voeding thuis hebt liggen om te proberen?

Hoi,

Dat wordt dus morgen terug naar de winkel, ik neem aan dat je geen voeding thuis hebt liggen om te proberen?

nee die heb ik idd niet...wel balen...ze moeten hem toch wel getest hebben? vind ik wel raar...want hij is helemaal niet aangeweest buiten de winkel

Hoi,

Neem aan dat ze hem getest hebben en je weet het, je hebt garantie op gedaan reparatie.

Hoi,

Succes en lees misschien morgen wel hoe het afgelopen is:thumb::thumb:

Ongetwijfeld een voedingsprobleem.
Raar dat ze dat in de shop niet even getest hebben.
Is een heel simpele handeling als ze een tester in huis hebben, maar dat mag ik aannemen als computershop.
Geld terugeisen, oude cooler terug laten zetten en nieuwe voeding erin. Zul je wel wat bij moeten leggen, maar dat is niet zo vreemd gezien het feit dat een voeding meer kost als een cooler.

Haal je batterijtje van bios eens los,5 minuten.

hoe doe ik dat? ben niet echt huis in pc's

pc ging net aan...is 2 uur aan geweest..toen viel die weer uit..met zon uhmm ja electriciteit lucht..daarnaa kreeg ik hem niet meer aan...

2 uur aangeweest,en toen uit.
En hoe is de koeling van de processor?

Bios batterij.
stroom eraf, op bord kijken,zilveren batt erui,en er weer in.

oke..ik heb een stekkertje(stroom) losgehaalt en weer vastgezet...en hij deed het meteen weer...weet niet voor hoelang..ik hou jullie op de hoogte

nou dat duurde niet lang..toen ik weer boven was was die alweer uitgevallen en het trukje werkte niet meer...ik vin het echt raar...hij heeft het 2 jaar gewoon goed gedaan..alleen software problemen...en in 1 keer....

Nieuw batterijtje erin. de 2032.
Laad denk ik niet meer op.
Of de koeling te slap.

Hoi,

Even teug naar de winkel en in overleg gaan hoe of wat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan