Krijg Smartfiilter niet uit in Hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Ik heb in IE9 de smartfilter uit staan, echter in Hotmail blijft ie maar terugkomen. Hoe krijg ik dit definitief uitgeschakeld?

Hallo PJnijm. Dit gedaan en het werkt niet.
1. Open Internet Explorer door te klikken op de knop Start. Typ Internet Explorer in het vak Zoeken en klik vervolgens in de lijst met resultaten op Internet Explorer.

2.Klik op de knop Beveiliging, wijs SmartScreen-filter aan en klik op SmartScreen-filter uitschakelen of SmartScreen-filter inschakelen.

3. Klik in het dialoogvenster Microsoft* SmartScreen-filter op OK.

Links en rechts staan allelei linkjes voor hulp. Klik hier.

Laatst bewerkt:
Ja dat dacht ik al. Dus dat heb je gedaan. Ik deed het ook zo en bij werkt het wel IE 9 en windows 7. ;)

Ik probeer je te helpen. En deze link

Leuke link, maar daar wordt niet verteld hoe je het kunt uitschakelen of kunt aanpassen. Vreemd erg vreemd.

Ja dat vind ik dus ook vreemd, ik denk om elkaar niet te beschadigen, belangen enz bla bla bla. Hahaha

Maar ik heb deze nog voor je.
Die zit iets dieper, schrijf even op wat je doet of gedaan hebt, kun je altijd terug.
Je kunt het 'SmartScreen filter' in Internet Explorer ook tijdelijk/helemaal uitschakelen. Ga hiervoor naar: Extra > Internetopties > Beveiliging > Internet > Aangepast niveau... Zoek in de lijst de optie 'SmartScreen filter gebruiken' en zet deze op 'Uitschakelen'. Klik (Ok), sluit alle vensters en dat zou het dan moeten zijn.

Nou ben ik eens benieuwd.

Ja daar ben ik juist mee begonnen, maar het schijnt gewoon niet te werken, in Hotmail blijft ie terug komen. Uitschakelen in IE9 helpt totaal niet.

ps eigenlijk zeg je precies hetzelfde al bij antwoord 2. Een andere mogelijkheid is er volgens mij niet. Heeeeeeeeeel vreemd dat je dat rot ding niet kunt uitschakelen.

Laatst bewerkt:
Ja dat is wel heel vreemd, Bij bericht #4 staat dit op die website vermeld als de link aanklikt.

We blijven de beveiliging versterken staat vermeld.

Wij bij Hotmail leggen ons erop toe om de spammers en hackers altijd een stap vóór te blijven. Elke Hotmail-account is uitgerust met Microsoft SmartScreen – dezelfde technologie die overheden en bedrijven gebruiken om spam tegen te houden. :evil:

Het blijft inderdaad vreemd. Nu we alles geprobeerd hebben lukt het dus niet.:o

En hoe nu verder.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan