Ik heb thuis en op mijn werk allebei office 2007. Bij beiden heb ik mijn website account toegevoegd.. op mijn werk werkt het prima.. nu heb ik dezelfde instellingen voro thuis gebruikt, alleen wertk het verzenden hier niet. Ik heb de poorten en zo gelijk gelaten, en alleen de smtp server verandert.. ik heb telfort thuis dus heb ik smtp.telfort.nl gebruikt...
poorten staan bij beide machine op 110 voor POP3 incoming, geen vinkje dan bij requires authentication en 465 en SSL bij outgoing..
het enige wat ik kan bedenken is dat ik op mijn werk bij "my outgoing server:" een vinkje heb staan bij requires authentication en daar dus mijn username en wachtwoord van de Universiteit (waar ik werk) heb ingevuld. thuis heb ik dit niet aan staan..
weet iemand wat ik fout doe?
poorten staan bij beide machine op 110 voor POP3 incoming, geen vinkje dan bij requires authentication en 465 en SSL bij outgoing..
het enige wat ik kan bedenken is dat ik op mijn werk bij "my outgoing server:" een vinkje heb staan bij requires authentication en daar dus mijn username en wachtwoord van de Universiteit (waar ik werk) heb ingevuld. thuis heb ik dit niet aan staan..
weet iemand wat ik fout doe?