Krijg sommige pagina's slecht binnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mafk33s

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 sep 2003
Sommige pagina's komen slecht of niet helemaal binnen. Bijvoorbeeld www.map24.nl en ook een forum dat ik gebruik. Zijn beide sites met pop-up reclame, maar ik gebruik ook (nog) geen pop-up killer.

Ik heb op mijn werk (via een LAN) geen enkel probleem. Thuis al 3 browsers geprobeerd (MS, NS en Opera), allemaal mis.

Gebruik een e-Tech modem/router over isdn. Met ingebouwde firewall. Geen aanvullende software firewall. Heb 2 pc's, beide hebben dit probleem.

Wie weet raad?

Ik gebruik ook een e-tech router en pagina's komen goed binnen.
Anders haal je toch de router er even tussen vandaan om te proberen?

zal ik vanavond eens proberen. Maar ik neem aan dat tussen het LAN van mijn werkgever en internet ook een firewall zit.

Ja, maar ik ben zelf op dit idee gekomen nadat ik merkte dat sporadisch sites niet (geheel) open gingen en na het uitzetten van mijn Norton Firewall wél...!
Ik snap het niet, maar het werkt (soms) wel.
vr gr TB

Nou het heeft geholpen. Ik heb de hacker attack beveiliging uitgezet (tegen DoS, IP-spoofing e.d.) en toen werkte het. Lekker veilig gevoel, dus niet :o

ideetje

Je zou softwarematige firewalls kunnen installeren, als je er voor kiest om hacker attack beveiliging hebt uitgezet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan