Krijg steeds de melding "plaats de cdrom "en klik op ok

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barney

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
hoi,
Ik heb een vreemd probleem.
Ik heb hier een originele cdrom van het bekende software programma Eindeloos bridge 8.
Als ik dit programma op andere computers installeer dan start ik hem daarna op met de cdrom er nog in en het speelt.
Nu heb ik een laptop waar ik het programma eigenlijk voor had gekocht en als ik hem daar op installeer dan gaat het vlekkeloos, maar als ik dan ook de cdrom erin laat zitten en het spel wil starten , ( zoals op de andere computers ) dan krijg ik steeds de melding " plaats de juiste cdrom"en klik op ok.
Verder gebeurd er dus niks meer.
Waarom doet de cdrom het wel op alle andere computers ( waaronder ook een andere laptop ) en niet op mijn laptop ( Toshiba Tecra 8100 )
Denk je dat een Biosupdate zal helpen of heb je een andere oplossing dan hoor ik dat graag van je.

Alvast bedankt voor je reactie.

groeten Barney

Hoi,

Inderdaad een vreemd probleem..

Een biosupgrade zal niet helpen. maar ik persoonlijk denk dat het aan de koppen van de cdromspeler ligt.

Ik zou eens die proberen schoon te maken met een schoomaak cdrommetje...

Groetjes, Anne

Helaas het probleem blijft ondanks alle mogelijkheden bestaan, ik denk dat het aan Windows professional ligt, want op alle computers met home doet ie het wel namelijk.

bedankt voor de reactie's

groeten,
Barney

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan