krijg steeds dezelfde sms binnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilot30

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2007
Hallo,
Ik heb een samsung Galaxy Ace 2, modelnr: GT-I1860p en zit met het volgende probleem: Elke keer als ik een sms krijg van b.v. Burgernet of ING bank etc. wordt deze soms wel 50 keer met tussenpozen herhaald. Je wordt er niet goed van steeds weer die hoeveelheid sms'jes. Heb daar met Vadafoon over gecorrespondeerd, maar die schijven het af naar de gene die deze sms verstuurd, wat ik me wel kan indenken bij één instantie maar niet bij iedere. Wie kan mij hier vanaf helpen met een oplossing? Bij voorbaat dank voor uw reactie.
Sjef

En wat zeggen Burgernet en ING van de reactie van Vodafone?

ligt aan de gsm, een gsm verzendt altijd een soort ontvangstbewijs bij ontvangen van een sms, wanneer dit niet gebeurt, verstuurt de "verzendprovider" het bericht opnieuw, dixit mijn provider proximus ...
na een tijdje heeft dit probleem zichzelf opgelost, maar waardoor weet ik niet.

Tot zover bedankt. Dacht wel dat het met de gsm zelf te maken had, want heb de simcard in ander gsm (Huawei) gestopt en het was toen over.
Ga hierover Samsung over informeren. Misschien kan Android versie geupdate worden.

Inderdaad na de update van de Android versie via de samsungsite natuurlijk, kreeg ik een heel ander beginscherm en nadat alle app's waren bijgewerkt (doet dat automatisch) is het probleem opgelost. Werkt prima.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan