snel0026
Verenigingslid
- Lid geworden
- 10 feb 2002
Ik gebruik Chrome en als ik sites bezoek krijg ik steeds de onderstaande melding.
Ik probeer helemaal niet die site te openen, dat moet dus door een programma gebeuren, maar ik kan niets vinden.
Ik heb de online virusscanner van Norton laten draaien en ik heb Malwarebytes gedraaid, maar geen enkel resultaat.
Weet iemand waar deze melding vandaan komt?
Bedankt.
Malicious Web Site Blocked
You attempted to access:
hxxp://www.newtabcontent.com/newtab.html
This is a known malicious web site. It is recommended that you do NOT visit this site. The detailed report explains the security risks on this site.
For your protection, this web site has been blocked. Visit Symantec to learn more about phishing and internet security.
Exit this site
Continue to site anyway
Ik probeer helemaal niet die site te openen, dat moet dus door een programma gebeuren, maar ik kan niets vinden.
Ik heb de online virusscanner van Norton laten draaien en ik heb Malwarebytes gedraaid, maar geen enkel resultaat.
Weet iemand waar deze melding vandaan komt?
Bedankt.
Malicious Web Site Blocked
You attempted to access:
hxxp://www.newtabcontent.com/newtab.html
This is a known malicious web site. It is recommended that you do NOT visit this site. The detailed report explains the security risks on this site.
For your protection, this web site has been blocked. Visit Symantec to learn more about phishing and internet security.
Exit this site
Continue to site anyway
Laatst bewerkt door een moderator: