krijg steeds foutmelding bij outlook EXPRESS

• Onderwerp starter Onderwerp starter sitas
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sitas

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2001
Hallo,
Ik had eerst outlook express, daarna ook outlook geinstalleerd van office 2000. Vind outlook express toch makkelijker omdat het me niet lukt om bij outlook van office een kleur in te voegen etc. Echter nu ik wel weer iets wil versturen via outlook express krijg ik steeds de volgende foutmelding:

Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is camping romantische strasse [camping.hausotter@freenet.de]. Onderwerp '', Account: 'pop.keyaccess.nl', Server: 'smtp.keyaccess.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '501 Bad address syntax', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 501, Foutnummer: 0x800CCC79

Ik heb outlook express al weer ingesteld als standaard emailprogramma. Wat kan ik nog doen?

En kun je bij XP geen illustraties meeer invoegen uit het bestand in de computer (bij windows 98 zat iets van clip art weet ik nog).

Ik reageer simpel, vergeef het mij:

kun je wel andere personen / instanties mailen ?

Als het antwoord op deze vraag "Ja" luidt, dan heb je geen probleem, maar is er gewoon een syntax (schrijf) fout in dat ene adres, dan wel, het adres bestaat niet meer of de eigenaar van dat mailadres heeft de naam gewijzigd...........

nee ook niet naar anderen

zie de volgende foutmelding:

Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is ........ Onderwerp '', Account: 'pop.keyaccess.nl', Server: 'smtp.keyaccess.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 <++++.st@keyaccess.nl>: Sender address rejected: User unknown in relay recipient table', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC79

als ik wat "google" op de foutmelding kom ik een heleboel tegen:

dit is er een van en dit zijn ze allemaal.

Veel leesplezier ;)

van alles geprobeerd, foutmelding blijft, help!

Hoi,
Ondertussen al van alles geprobeerd, ook bij de foutmeldingen gekeken. Ik snapte niet alles wat er stond, b.v. de mogelijkheid om te checken of poort 25 soms dichtstond...
Wat ik nu gedaan heb is:
outlook 2000 verwijderd
in outlook express account opnieuw ingesteld maar de foutmelding blijft. En er is nu nog eentje bij: geen geldige accountnaam opgegeven....
Kan nu helemaal geen mailtjes meer verzenden (heb immers outlook 2000 verwijderd).
Het gekke is dat als ik foto's wil verzenden het wel lukt in het fotoprog. (zoombrowser ex) dan staat het ook bij verzonden items in outlook express. Maar het lukt niet via outlook zelf, hoe kan dit nu toch?????
Groetjes Sita

anderen nog tips?

Wie weet hier meer van?????Waar kan ik nog kijken, bij welke instellingen?
Sita

Misschien kan je via een servicemenu van de site van je Internetprovider automatisch de juiste instellingen voor OE op je computer krijgen.
(Bv. Wanadoo homepage > servicemenu > instellingen, daarna je eigen e-mailadres en wachtwoord intypen en op ok drukken)

nog niet gelukt....

heb inmiddels gemailt en gebeld met keyaccess. Ze hebben met mij de instellingen nagelopen, die zijn goed.
Alleen lijkt het erop dat mijn naam voor de punt in mijn emailadres veranderd wordt in vier plussen (dus ++++).
Volgens hen zat dat dan in mijn computer ergens?????????
Het gekke vind ik nog steeds dat ik in outlook van office 2000 wel mail kan versturen en via het fotoptogramma ook wel (en dan staan de foto's etc. ook bij verzonden items in outlook express)
Ik vind outlook express leuker dus zou graag willen dat dit opgelost kon worden.
Of zou het zo kunnen zijn dat je geen twee verschillende versies van outlook kunt gebruiken?
Ik zou die van office 2000 ook wel willen verwijderen maar weet niet hoe ik alleen outlook kan verwijderen zonder de rest van office 2000 (powerpoint etc).
Wie heeft nog tips?
Groet Sita:( :

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan