Krijg steeds in ongewenste mail geplaatste emails weer terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.

character15

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2006
Ik krijg sinds een tijdje elke dag 2 emails, die ik vervolgens in ongewenste mail plaats. Maar ze blijven gewoon terugkomen. Onderin de email staat een link waar je op moet klikken om je af te melden, maar dan gebeurd er niets. Het is ook een link met heel veel tekens. Ik heb er een foto van gemaakt wat je ziet als je met de muis over die link heengaat. Ik heb gezocht naar die site, maar krijg dan een foutmelding. Weet iemand hoe ik hier vanaf kan komen?

2015-07-12 11.33.07  foute email.jpg

heb je het mailadres ook geblokkeerd?

Natuurlijk nooit zomaar op een link klikken in je mail die je niet kent, laten we dat voorop stellen.
Adres is bij de spammers bekend en door op de link te klikken waarschijnlijk nu ook bevestigd door jou. Welk mail programma gebruik je en waar eindigt je e mail adres op ?

Natuurlijk nooit zomaar op een link klikken in je mail die je niet kent, laten we dat voorop stellen.
Adres is bij de spammers bekend en door op de link te klikken waarschijnlijk nu ook bevestigd door jou. Welk mail programma gebruik je en waar eindigt je e mail adres op ?
Nee, dat doe ik ook nooit eigenlijk. Alleen om een mail af te melden. Dat stond ook onderin de mail. Daarom heb ik daarop geklikt. Ik gebruik Microsoft Outlook. Mijn mailadres eindigt op @pantahduc.nl

Natuurlijk zet een spammer dat onderin de mail, zo bevestig jij het bestaan van je adres. Valt niks af te melden.....

Sorry dat het even duurde eer ik weer op dit bericht antwoord, maar ben net terug van vakantie.
Het probleem is dus niet opgelost. Ik blijf de berichten elke dag binnenkrijgen. Zet ze steeds in ongewenste mail, maar dat helpt niet. Heeft iemand nog een andere tip voor mij?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan