Krijg steeds onverwacht een zwart beeld op me laptop !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barney

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hoi,
Ik zit met een vreemd probleem.
Ik heb hier een laptop die zodra ik hem 5 a 10 minuten aan heb staan en o.a aan het werken ben in Word of Outlook Express, Plotseling het hele beeld zwart laat worden en dan is nog de enige optie, ctra, alt, del in te drukken om zo opnieuw te opstarten.
Zodra dit gebeurt is herhaalt het probleem zich regelmatig weer.
Volgens de Viruscan is er geen virus, ( deze is up to date )
Ik werk op 220 v dus de accu is het niet.
Het is een Toshiba laptop.

Heeft iemand dit probleem al is eerder gehad of weet iemand het probleem ?

Alvast erg bedankt voor je reactie

groeten Barney

heey ik heb het beste manier om je laptop weer goed doet je meot hem over nieuwe gaan insteleren dan doet alles het goed doei

Hey ik heb ook een manier voor je gevonden om hier nog lang en gezellig op dit forum te verblijven en dat is fatsoenlijk antwoorden en antwoorden geven waar iemand wat aan heeft en niet dit gezwets uit de lucht

Hallo.

Ik vermoed dat de temperatuur te hoog oploopt van de laptop waardoor de boel vastloopt,kijk eens of de ventilatie openen niet vuil zijn en verstopt als die zo is even de stofzuiger erop.

Geeft de laptop voor de rest geen foutmeldingen,en start hij wel normaal op.

Monitor valt uit

Configuratiescherm/Energiebeheer.
Controleer of er soms "spaarstanden" voor monitor en harde schijven staan aangevinkt. Deze instellingen zou je op "NOOIT" kunnen zetten. Ik hoop dat het probleem hiermee opgelost wordt.
Groet!

backlight

het kan zijn dat je backlight uitgaat
dit heb ik ook gehad
laptop open gemaakt en het flatkabeltje van het scherm even aangedrukt nu blijft het schem het doen.

ik heb ook een toshiba en deze gaf precies dezelfde problemen dus probeer het eens!

Tididi,
Erg bedankt voor je goeie reactie.
Ik ga het de betreffende persoon van de week meteen doorgeven, erg bedankt nog.

groeten Barney

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan