joop,
wil zoveel mogelijk " manuele " fouten vermijden .
Dacht dus eerder aan automatisch invullen via een code.
Kan dit ? Of beter verrgeten?
Denk dan aan vooreerst aan een werblad bijvoegen indien eerste werkbonblad vol is en dan zelfde codes overnemen als eerste blad . Indien alles ingevuld === knop totaal =
waarbij deze dan de aflzeing gaat halen uit de verschillende bons .
Graag even reactie of dit haalbaar is ?
( weet dat je er al enorm veel tijd hebt ingstoken ; maar ik zoek maar even verder naar de mogelijke oplossing die er bij kunnen ; zonder jou prachtig resultaat te ondermijnen )
moet je er even bij weten dat anderen dit programma ook gaan gebruiken , die nog minder van Pc 's kennen dan ik. Dus wil zoveel mogelijk fouten onderscheppen .)
Alvast dank voor jou vorige en huidige reacties
grema
wil zoveel mogelijk " manuele " fouten vermijden .
Dacht dus eerder aan automatisch invullen via een code.
Kan dit ? Of beter verrgeten?
Denk dan aan vooreerst aan een werblad bijvoegen indien eerste werkbonblad vol is en dan zelfde codes overnemen als eerste blad . Indien alles ingevuld === knop totaal =
waarbij deze dan de aflzeing gaat halen uit de verschillende bons .
Graag even reactie of dit haalbaar is ?
( weet dat je er al enorm veel tijd hebt ingstoken ; maar ik zoek maar even verder naar de mogelijke oplossing die er bij kunnen ; zonder jou prachtig resultaat te ondermijnen )
moet je er even bij weten dat anderen dit programma ook gaan gebruiken , die nog minder van Pc 's kennen dan ik. Dus wil zoveel mogelijk fouten onderscheppen .)
Alvast dank voor jou vorige en huidige reacties
grema