Krijg toetsenbord indeling niet meer veranderd.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Quo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Quo

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2003
Beste mensen,

Doordat ik steeds na opstarten de verkeerde toetsenbordindeling had heeft een kameraad van me de toetsenbordindeling op de taalbalk gewijzigd in VS (internationaal) en daarna de gehele taalbalk van het systeem verwijderd. Nu heb ik na herstart wederom de verkeerde toetsenbord indeling. Hoe kan ik deze weer geinstalleerd krijgen. Let wel: de taalbalk is rechtsonder niet meer op te starten, ook niet na rechtermuisknop op startbalk aanklikken en dan bij werkbalken Taalbalk aanklikken. Deze functie werkt dus niet meer.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want steeds als ik een teken moet invoegen moet ik het hele bord nalopen.

Quo,

Klik eens met je rechtermuisknop op de taakbalk onderin en kies dan voor werkbalken en selecteer dan 'taalbalk' en zie daar hij is er weer......

Remy

:thumb:

In mijn eerste bericht heb ik al aangehaald dat deze functie niet meer werkt Remy

Quo,

Kun je wel via Configuratiescherm bij je taakbalk eigenschappen komen ?

Heb al een alternatieve oplossing gevonden, ik heb een nieuwe gebruiker aangemaakt, daarna alle icoontjes naar nieuw bureaublad gekopiëerd en deze nieuwe had wel weer rechtsonder dat taalbalkje staan. in ieder geval toch bedankt voor de genomen moeite.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan