krijg voortdurend pop-ups

Status
Niet open voor verdere reacties.

fritzthefox

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2011
denk dat ik met een virus zit :(:(:(
-mijn e-mails haperen als ik ze wil binnenhalen(moet regelmatig op "alles ontvangen"klikken om ze binnen te halen
-krijg voortdurend pop-ups
-regelmatig meldingen van shockwave flash??
-groene woorden als ik op een site ga
-mijn computer blijft regelmatig haperen
heb nochthans norton en malwarebytes anti malware

zou het ten zeerste apprecieeren als iemand me met dit probleem zou kunnen helpen

malwarbytes en anti malwaren werken enkel voor malware dus ,ga naar http://www.kaspersky.com/virus-scanner download de free virus scan en laat deze uw volledige pc afgaan indien virus gevonden download virus removal tool en verwijder het virus scan dan nog maals naar malware en spyware bloathware , voor gemak kan je KIS trial downloaden en zo de acties sneller ondergaan.

en norton is niet zo up to date meer met de virussen helaas voor de kopers, personelijk ben ik heel tevreden van KIS

Hoi,

Eventueel al eens in veilige mofus die scans gedaan en misschien is dit ook een optie om 1x te laten scannen

Titel aangepast voor je. Virus zegt niets over je probleem. Met een juiste titel krijg je meer hulp.

1. Junkware Remove Tool by Thisisu
Download JRT naar het bureaublad
Sluit alle openstaande vensters.
Rechtsklik op JRT en selecteer als Administrator uitvoeren!(Windows Vista en hoger)
Eventuele infecties worden automatisch verwijderd.

2. AdwCleaner
Download AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.
Sluit alle openstaande vensters.
Windows Vista en hoger: Rechtsklik op AdwCleaner en selecteer als Administrator uitvoeren!
Klik vervolgens op Scan.
Klik vervolgens op Clean.
Klik bij AdwCleaner – Information op OK.
Klik bij AdwCleaner – Restart Required op OK.

Mocht het daarna nog niet over zijn meld je dan aan bij http://www.pcwebplus.nl/phpbb/

blijf pop-ups krijgen van schockwave flash
kan iemand me zeggen wat dit is en hoe ik die pop-ups kan verwijderen??:o:o

heb combofix gedownload maar toen ik die wilde openen waarschuwde hij mij dat ik kaspersky had en dit gevolgen kon hebben

ja sorry je moet natuurlijk je antivirus afzetten wanneer je combofix gaat uitvoeren !

Heb intussen kaspersky verwijderd maar telkens in combofix opstart verlies ik na een tijdje mijn e-mailverbinding,mijn internet(firefox verbinding,etc...
ben dan verplicht om de verbinding met mijn computer te verbreken en opnieuw op te starten.
kasperskij heeft intussen al gescand(alvorens ik hem verwijderd heb en ik kreeg steeds een melding dat er een Trojan-Ransom.Boot.Mbro.d op mijn computer zat.
Kreeg de raad om te reboten en heb dit gedaan maar zonder succes
Ook schockwave flash komt regelmatig te voorschijn

Ben inmiddels ten einde raad.
Ben van plan om een nieuwe virusscanner te kopen maar weet niet welke de beste is?
Liefst 1 met goede resultaten en niet te kostelijk

je bent van oostende, ik ben van Herentals .... ik zou je verder kunnen helpen als ik die pc van jou eens onder de loep zo nemen, maar van hieruit kan ik je niet verder helpen! Kaspersky is een ven de beste antivirusscanners, dus daar zal het niet aan liggen ....
misschien kunnen we is afspreken dat jij naar antwerpen komt en ik ook dat ik daar jou pc kom ophalen en je pc ga fixen en dan terug af te spreken om je pc terug af te geven in antwerpen?

heb intussen hulp gekregen en mijn probleem is opgelost
toch dank voor de aangeboden hulp

@fritzthefox Vertel op z'n minst wat de oplossing dan was. Daar help je veel mensen verder mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan