Hallo,
Ik heb een Dell Latitude D400 die ik maar voor een deel aan de praat krijg. Er zat een engelse Dell windows op die verwijderd is met het installeren van een nederlandse xp. Volgens mij zijn er ook gegevens verdwenen die nodig waren om xp goed te laten draaien want ik kan er niet veel mee doen zoals, scherm aanpassen, internet, geluid, etc. Nu heb ik bij hardware gekeken en daar stonden onder overige apparaten een rij gele vraagtekens:
? Base system apparaat
? Ehternet controller
? Multimedia audio controller
? PCI modem
? Videocontroller
? Videocontroller (vga compatible)
Nu is mij duidelijk dat hiervoor de drivers ontbreken (of niet?
) en ik heb dus gezocht naar Dell drivers. Ook een site gevonden waar ik de D400 kon selecteren en ik vervolgens een hele lat beschikbare drivers kreeg. Ik ben de halve nacht bezig geweest om drivers te downloaden, op een geheugenstick te zetten, en ze dan op de D400 te installeren (daarmee kom ik niet op internet) maar zonder resultaat
De gele vraagtekens staan er nog steeds, en verder kan ik er niet veel mee. Ik ga volgende week weg om te overwinteren en heb dit ding gekocht omdat ie lekker klein is, en makkelijk mee te nemen. Weet iemand raad?
mvrgr. Kanyarat.
Ik heb een Dell Latitude D400 die ik maar voor een deel aan de praat krijg. Er zat een engelse Dell windows op die verwijderd is met het installeren van een nederlandse xp. Volgens mij zijn er ook gegevens verdwenen die nodig waren om xp goed te laten draaien want ik kan er niet veel mee doen zoals, scherm aanpassen, internet, geluid, etc. Nu heb ik bij hardware gekeken en daar stonden onder overige apparaten een rij gele vraagtekens:
? Base system apparaat
? Ehternet controller
? Multimedia audio controller
? PCI modem
? Videocontroller
? Videocontroller (vga compatible)
Nu is mij duidelijk dat hiervoor de drivers ontbreken (of niet?

mvrgr. Kanyarat.