Aram Pronk
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 dec 2007
Beste mensen, ik zit al een tijdje met een probleem.
Ten eerste krijg ik steeds een blauw scherm met Stopcode ox0000007F
En Ik heb volgens mij een andere foutcode gevonden van mijn bovenstaande probleem maar nog geen oplossing kunnen vinden. Weet iemand hier misschien een oplossing voor.
De foutcode is: Error code 650F:136C
MGS:IDE device failed blank media or no media is present in optical drive.
Tevens staat in mijn logboek nog een foutcode, namelijk:
IntelGRTD could not attach EL Acpi driver.
Overigens geeft de computer aan bij het opstarten diskette seed failer, hij kan hem niet vinden, maar ik heb er ook geen. Dit heeft er misschien niets mee te maken, maar toch.Ik heb al een paar keer geprobeerd om het in de BIOS uit te zetten, maar hij blijft het aangegeven.
Ik heb al memtest gedraaid, maar die heeft geen fouten ondekt.
Weet iemand hier een oplossing voor?Ik heb al gegooled maar vind hierbij niet echt een oplossing.
Alvast ontzettend bedankt.
Aram
Ten eerste krijg ik steeds een blauw scherm met Stopcode ox0000007F
En Ik heb volgens mij een andere foutcode gevonden van mijn bovenstaande probleem maar nog geen oplossing kunnen vinden. Weet iemand hier misschien een oplossing voor.
De foutcode is: Error code 650F:136C
MGS:IDE device failed blank media or no media is present in optical drive.
Tevens staat in mijn logboek nog een foutcode, namelijk:
IntelGRTD could not attach EL Acpi driver.
Overigens geeft de computer aan bij het opstarten diskette seed failer, hij kan hem niet vinden, maar ik heb er ook geen. Dit heeft er misschien niets mee te maken, maar toch.Ik heb al een paar keer geprobeerd om het in de BIOS uit te zetten, maar hij blijft het aangegeven.
Ik heb al memtest gedraaid, maar die heeft geen fouten ondekt.
Weet iemand hier een oplossing voor?Ik heb al gegooled maar vind hierbij niet echt een oplossing.
Alvast ontzettend bedankt.
Aram